2019. február 6., szerda

2019. február 5., kedd

„Orbán Viktor fogadja a pápát Csíksomlyón” – Bandi püspök szerint


Bandi püspök most kezd ismertté válni a világ előtt, ami nem is baj, mert Bandi püspök nem normális püspök, és még hazudik is.  Bandi püspök beteg és e súlyos pszichés betegségéből igen jól él az a Dan Tanasa nevű román újfasiszta, aki Svájcból, Bandi püspök pénzén tüzeli a Kovászna (Háromszék vármegye) és Hargita megyében (Csík vármegye) élő oláhokat. Az oláh fasizmust támogató román bíróságok segítségével már az eddig senkit sem zavaró magyar feliratokat is levakartatja mindenhonnan. Nos, Bandi püspök amellett, hogy súlyos elmekórtani eset, nem nevezhető kereszténynek, ugyanias tudjuk, hogy a kereszténység a krisztuskövetés vallása, amelyben a szeretet a legfőbb parancs. Bandi, a beteg püspök viszont olyan mérhetetlen gyűlöletben él, amelyhez fogható gyűlöletet csak a szabadidejében bérmálkozni járó és Kiss- Rigó püspökünket fenyegető hülyeferi tud produkálni.
Nos, Bandi püspök most a legbotorabb hazugsággal állt elő. Gyógyszereit elfelejtvén bevenni, rájött, hogy Csíksomlyóra a kutya sem hívta meg annak ellenére, hogy ő volna a csíkszéki és háromszéki oláhok „szentséges”ortodox püspöke. Éjjel nem tudott aludni emiatt, bizonyára Tanasával is megbeszélte a dolgot, majd kiadott egy velejéig ostoba, hazug kommünikét, amelyben azt latolgatja, hogy milyen jogon fogadhatja a magyar miniszterelnök a pápát Csíksomlyón… Igaz, hogy erről szó sem esett, az is igaz, hogy maga a gondolat kitalálója is orvosi kezelésre szorulna, ám nagydáciában ez mit sem számít.
Ha Bandi mondja, akkor ez úgy is van. Mert Bandi „őszentsége” (így nevezik hívei) mindent tud. Pedig Bandi csak álmodott vagy csupán rohama volt, amelyben látomással küzdött: Ott állt a somlyói nyeregben, körötte rengeteg ferences, akik számára érthetetlen nyelven imádkoznak, és a nép ünnepel. De nem őt! Amikor körülnéz, azt látja, hogy Orbán Viktor hosszasan kezet ráz Bergoglio páterrel, nyakába akaszt egy piros-fehér-zöld szalagot, és mint saját telkét mutatja be Csíksomlyót a római püspöknek. Majd Bandi kezébe nyomnak egy húszkilós táskát, és a pápa megmondja neki, hogy Bukarestig meg se álljon, mert ez a föld magyar volt és az is marad…

És Bandi remegő ajakkal és remegő kézzel ébredt föl… dugába dőlt az évszázados gyűlölködés, oda a sok pénz, amivel Dan barátját támogatta, s ahogy körülnéz a szobájában, minden ikonról a pápa és Orbán mosolyognak rá… Bandi a templomba rohan, de ott is… a pápa és Orbán mindenütt… aranyozott botja helyében meg egy hatalmas magyar zászló van, amiért Tanasa azonnal feljelenti a legközelebbi törvényszéken… és már viszik is, mint árulót…

Bandi püspök tehát a nagyoláh szellemiség legnagyobbjai közé tartozik. Nemzetmentő bármi áron, s ha kell Jézust is feljelenteti Tanasával, ha a Megváltó magyarul szólna Csíksomlyón a tömeghez…

E legújabb hazugsága, amely szerint Orbán Viktor fogadja a pápát Csíksomlyón, jellemző az egész oláh politikára, amelynek a legveszedelmesebb ellensége ma már nem is a székelység, hanem a populista Orbán Viktor. A súlyosan szellemi fogyatékos Bandi episcop őszentsége kommünikéjében ezt írja:  

Egy Román Államban, amelytől az összes politikus a fizetését kapja, megengedhetetlen, hogy Ferenc pápát Magyarország miniszterelnöke fogadja. A románok nagy szégyene! A románok nagy szégyene!” – Őszentsége András, Kovászna és Hargita püspöke.
Ez Orbán Viktor joghatóságán kívül van, mely a szomszédos és partner Magyarország, így meghaladja felfogóképességünket, hogy milyen minőségben fogadja majd Orbán úr Őszentségét Csíksomlyón.
Persze, magánszemélyként, Romániába látogató turistaként részt vehetne ezen az eseményen, vagy hivatalos minőségében is, de akkor kizárólag a román állammal történő megállapodás alapján és kollégájával, Románia kormányfőjével, Viorica Vasilica Dăncilă asszonnyal együtt.
Egy másik állam kormányfője zavartalanul sétafikál román földön! Ezt a gondot a Hargita, Kovászna és Maros megyei Románok Polgári Fórumának (FCRHCM) tagjai jelezték nekem. Következésképpen azt követelem Románia kormányától, hogy tegye meg a szükséges lépéseket ahhoz, hogy I. Ferenc pápa látogatása a legjobb körülmények között zajlódjék, az összes diplomáciai szokásjog és protokoll tiszteletben tartásával, a vendéget pedig látogatása egész ideje alatt a román állam illetékes képviselői fogadják megfelelőképpen. Ami egyes külföldi hivatalosságok formális minőségükben történő részvételét illeti a látogatás különféle eseményein, még akkor is, ha EU-s partnerek, erre csak a román állam engedélyével kerülhet sor és úgy, hogy Románia szuverenitása és függetlensége semmilyen módon ne sérüljön. Sajnálom, hogy a bukaresti és a budapesti hatalom pillanatnyi érdekközössége miatt, még mindig a Nagy Egyesülés Centenáriuma megünneplésének időszakában, újra megsértik a történelmi érzékenységeket, megengedik a románok diszkriminálását saját hazájukban, abban a két megyében, ahol kisebbségben vannak és – ami még súlyosabb –zárójelbe teszik Románia egész területére vonatkozó állami szuverenitását.”

Őszentsége Kovásznai Bandi episcop gyógykezeléséről eddig nem érkezett jelentés…


Stoffán György

2019. január 30., szerda

Bayer Zsolt és az ő ötforintosai


Hát, igen ez igen! Összejött a verdiktbe foglalt háromszázezer. És nem is akárhogyan. Ítéletként, amit a nép mondott ki a bíróság és a feljelentő(k) felett. Mert ez nem Bayer Zsoltnak szólt, noha mint ember, mint újságíró, mint a magyar nemzetért küzdő szépíró, önmaga is megérdemelte volna… és meg is érdemelte az összefogást. Ám ez a háromszázezer forint egészen mást jelképez.

Sokszor írtam már, hogy a bíróságok erkölcsi volta a társadalom erkölcsi színvonalát jellemzi. És ez a sok-sok ötforintos igazol. Ugyanis a magyar társadalom nem egy társadalom, hanem kettő. És mindkét társadalom – mondhatnók párhuzamos társadalmaknak – erkölcsi szintjét igazolta. Itt, a kérés nélküli felajánlással, ott, a bírói ítéleten való ördögi örömködéssel. Mert ez az itt és ott, nem mindegy.

Hiszen itt, ezen a térfélen egy keresztény, magyar, hazáját szerető, erkölcsi érzékkel rendelkező társadalom él, létezik és teszi a dolgát, míg ott, egy hazafiatlan, erkölcstelen, hazudozó, rágalmakat szóró és igazságérzet nélküli társadalom hőbörög, erős bírói támogatással. És ez utóbbi sem mindegy.

A nép azonban tudja, hogy ítéletet kellett mondania ama erkölcstelenség fölött, amely háromszázezer forintos verdiktet mondott ki egy olyan köztiszteletnek örvendő és sokak számára példaképként munkálkodó magyar ember ellen, aki csupán példálózott, az erkölcstelenséget visszafordítva azok felé, akik azt életvitelszerűen gyakorolják nap, mint nap. És ez bűn… a bíróság szerint. A nép szerint viszont a bíró követett el bűnt... és ezt önkéntes gyűjtéssel  korrigálta ítéletében - az erkölcsi érzékkel rendelkező nép. 

Bayer is bölcsen és támadhatatlanul visszavágott. Nem kér a verdikt szerint bocsánatot, az gyalázkodást naphosszat örömmel űzőtől mindaddig, amíg ő meg nem teszi ezt azokkal szemben, akiket szakmányban ócsárol, s amely ocsmány magatartással Bayer kolléga csupán példálózott…

Summa summarum: büszke vagyok erre a térfélre, mert tisztességesen játszunk. Csak a bíró vak és süket, és akkor fütyül amikor mondják neki, hogy most kell fütyülni. Ez esetben megtette. Így látja a nép. Ám, előbb-utóbb lesz olyan "bíró", aki majd lefújja ezt az egész ocsmány jogi és erkölcsi meccset, mind az utcán, mind a tárgyalótermekben.

És akkor kimondja a nép a végső verdiktet… talárosra és feljelentőre, rágalmazóra és hazaárulóra egyaránt... Ám amíg a nép józanul ítél és összejön a büntetés, addig – tanult kollégámat, Bayert idézve – „csak egy kávét kérek”.


Stoffán György

2019. január 29., kedd

Heller Ágnes nácijai, avagy demokratikus vihar a demokratikus serbliben…


 
A magyar belpolitika, épp úgy, mint a nyugati nagypolitika meghasonlott… skizofrén. Ugyanis bárkivel összeáll, ha az illető azt mondja magáról, hogy egyetért a bolsevik-liberális szellemiséggel. Ha valaki bebizonyítaná, hogy az egykori német fővezér is liberális volt, és ha most élne, utálná például Orbán Viktort, akkor minden bizonnyal ő is szobrot kaphatna a Reichstag előtt. Nem is beszélve Szálasi Ferencről, aki mint szocialista, nem is biztos, hogy szeretné Orbánt, hiszen Orbán, ha volna neki becsületes bírósága, talán le is ültetné, mint az a fasiszta Horthy tette… Persze Horthy azért fasiszta és gazember, mert képes volt a nagy Rákosi Mátyást is börtönbe zárni... a szocialista Szálasival együtt, noha a mai ellenzéki logika szerint mindkét kiemelkedő liberális politikus a demokrácia jegyében akarta Magyarországot felépíteni, ugyanazok a mai - ellenzéki értelemben vett - "demokratikus" módszerekkel… Tehát, a mai szocialisták és liberálisok azzal, hogy megvédik a Jobbikos karlengetőket, voltaképpen végre az igaz magyar történelemtanítás előfutárai.

Minden másképpen volt, hisz, ha valaki kicsit fasiszta, az belső pártügy, de még Heller Ágnes és Konrád György szerint sem akadály, ha valaki náci… csak legyen liberális náci és ne akarjon másokat megölni Orbánon és szavazóin kívül. Akkor kedvére lengetheti a karját, és még pártkötelet is kap, ha eljön az ideje a nemzeti gondolkodásúak akasztásának, és akkor még a cigányok is beleférnek… de szigorúan csak pártügyként, mert az már igazán nem tartozik a szocikra, a liberálisokra, és a Momentumra sem, hogy ki mikor és kit akaszt, ha az illető nem liberális vagy bolsi.

Vallási alapon is lehet akasztani és ehhez lehet bolsinak is meg nácinak is lenni. Tökmindegy! Az is belső pártügy. A Szeged-csanádi püspök például remek közös ellenség a DK-tól az MSZP-ig mindenkinek. Hiszen Orbán alatt fejlődik az egyházmegye… és ez megengedhetetlen, mert elmarad ez a püspök a vácitól, aki viszont igazi bolsi és igazi liberális, és még a barokk kápolna fasiszta, populista freskóit is bátran lemeszeltette. Beer püspök üdvözölte az akasztással fenyegetőző tüntiző testvéreit, s talán a lámpavas alatt azért feladná az utolsó kenetet az összes sötét jobboldali fasiszta nemzeti gondolkodású keresztény Fideszes, békemenetelős birka-magyarnak is, akik magukban akarnak élni, és nem szeretik a hívatlan vendégeket, akiket viszont a püspök igencsak szeret…

Szóval az ellenzéknek van saját, jól megbecsült nácija. Hellertől-Konrádig, Beertől-Kunhalmiig. Mert ma már a nácizás egyfajta érv, de ellenérv is, akár a demokrácia szavunk. Mert kihalóban van az a generáció, amely még tudta mi a náci... és rettegett is tőle… tudta mi a fasizmus és a bolsevizmus, és attól is rettegett. Ma, senki semmitől nem retteg, ha azt az "európai magyarságot” akadályozó néhány millió magyart kell eltenni láb alól, és lebontani a diktatúrát, amelyet ez az Orbán épít immár harmadszor kétharmaddal. Na, azokat a szavazókat kell likvidálni, akik megadták ezt a lehetőséget a náci, fasiszta Fidesznek – tartják Beer atya kedvencei, mert ez a diktatúra már elviselhetetlen, így ha a karlendítősök is bontani akarnak, akkor az már közügy… még ha náciznak is egy-egy keveset a bontás közben.

Igen a diktatúra is egy tartalmatlan fogalommá, egy érvvé és ellenérvvé vált napjainkra. Mint a „gulyáskommunizmus”… , vagy a „legvidámabb barakk” kifejezés… Pedig a diktatúra egészen más.

Ha diktatúra volna, akkor nem volna tüntetés, nem lehetne trágár bolsi rigmusokat ordítozni, nem lehetne vádaskodva félrevezetni a népet stb… Tehát – mondják a bolsi libsik –, Orbán még diktatúrát csinálni is képtelen, de ez igazán nem demokrácia, ahol nincs diktatúra. A szocializmusban bezzeg… Volt proletárdiktatúra és szocialista demokrácia. És ez a kettő együtt, és ezt a kettőt együtt szolgálta Heller és Konrád is. Na, lássuk be végre, hogy kellenek a nácik. Mindenkinek kellenek, mert nélkülük nem érthető az ellenzéki káosz.

Csakhogy… ebben a jobboldali és baloldali, egymással ellentétes és nemlétező demokráciában - amelyben a kommunista, a bolsevik, a liberális és a náci összességében az ellenzék -, végre letisztult a nemzeti oldal. Mert ha az ellenzékben ott van a makulátlan náci, és a szintúgy makulátlan liberális, és a még makulátlanabb bolsevik (akinek a kezéhez potom százmillió ember vére tapad) akkor a nemzeti gondolkodás – amelyben nincs sem náci, sem szélsőséges balos vagy jobbos és még egy rohadvány fasiszta sem… vegytiszta, keresztény és magyar.

Az ellenzék olyan ebben a politikai és szellemi káoszban, mint a lakmuszpapír. Belemártották a magyar társadalomba, így az, azonnal megmutatta a valóságot. Kivette belőle a mocskot és a szemetet, az ártó vegyületeket, és megmaradt a kristálytiszta, hazát és nemzetet menteni akaró, keresztény értékrendet valló magyar szellemiség. Ez a nemzeti jobboldal. Nos, ez az, amibe újra bele akar piszkítani a karlengető Jobbik, a rabló és hazug bolsevik, s a világpolgár liberális. Együtt… csak éppen közben kiszáradni látszik a lakmuszpapír… és már alig csepeg róla vissza a kosz… és már az sem az eredeti politikai Petri-csészébe… hanem egy félredobott sz….os serblibe… ahol bizony nagy a vihar a bolsevik karlengetéstől.

Stoffán György

2019. január 28., hétfő

Új Stoffán-könyv Trianonról és annak okairól...


"Átkozott Trianon - A magyar holocaust száz éve" címmel megjelent Stoffán György legújabb könyve, amelyből hiányzik a ködösítés, de benne van a leplezetlen igazság, a szerző ismert, szókimondó stílusában...

Stoffán György könyvében nagy terjedelmet szentel az oláhok 1916-os erdélyi betörésének, Trianon áldozatainak, és az 1947-es párizsi békeszerződésnek, amely még három falut rabolt el az 1920-as trianoni Magyarországtól. 

A szerző, Trianon létrejöttének és Teleki Pál halálának okait úgy teszi világossá  művében, ahogy a történészek eddig nem tették... mert nem tehetik. 

A könyv megrendelhető a 

stoffangyorgy44@gmail.com 

e-mail címen és a szerző Facebook oldalán privát levélben, messengeren. 

A limitált példányszám miatt kérjük a Kedves Olvasót, hogy megrendelését mielőbb adja le. 

A szerző  szívesen tesz eleget könyvbemutatóval egybekötött előadás-felkéréseknek is. 

Cz. A. 

Gondolatok Holocaust-emléknapján…

Kálló Ferenc tábori főesperes vértanú

Minden évben van egyetlen nap, amikor emlékezünk, emlékezik a világ, s emlékeznek a hátramaradottak azokra, akiket a háború megsemmisített, igazságtalanul és ártatlanul… Mindenki a saját halottját siratja ezen a napon. Mindenki a saját fájdalmára gondol… Magyar, német, zsidó, lengyel vagy orosz…  

A holocaust azonban nem ott kezdődött, ahonnan datálják manapság. Nem a haláltáborok sötét barakkjaiban, nem a kiéheztetés borzalmában, de nem is a vagonok halálsikolyt zakatoló vonaglásában.
Az emberi agy ördögi gondolkodása szülte. Mint ma is… Mert az emberi agy a gyűlöletre is hajlamos, a gyilkolásra is sarkall… s minden rossz emberi tulajdonság ezerszeresére nő, ha fékevesztett társadalmak, rend nélküli tömegek, törvény és szabályok nélküli csoportok, politikai nézetek akarnak teremteni a maguk képére és csak saját maguknak országot, világot.

A holocaust a békés polgárok lakta bérházak folyosóin dübörgő katonabakancsok zajában kezdődött, amikor öreget, gyereket, várandós asszonyt, és tudós embert zavartak ki az ebédlőasztal mellől, amikor csecsemőket vágtak falhoz a nyilas-házak bejáratánál, amikor feljelentgetések alapján még a misézni induló papot is elvitték, mert valaki jelentette, hogy zsidó származású. Az emberi primitívség támadott embert, az emberi gyűlölet segítette a gyilkosokat… az emberi butaság és műveletlenség sodort össze tömegeket emberi tömegek ellen, mint az őszi szél az utca mocskát.

Ám, volt, van egy másik aspektusa is e tragikus kornak. Igaz, erről keveset beszélünk, s nem állítunk példaképeket… csak a bosszú és a gyűlölködés marad e korból a történelem átkozott lapjain.

A másik aspektus a szeretet, amely abban a gyalázatos és minden értéket felemésztő korban, ha reménytelenül, önmagát feláldozva is igyekezett az embert emberként láttatni, igyekezett az embert emberi érzéseiben megtartani, megerősíteni, cselekvésre sarkallni.

A holocaustnak ugyanis nem csak áldozatai vannak, bár ők vannak többen, de vannak hősei, tanúságtevői, és vértanúi is. És ezek a vértanúk is beletartoznak azon áldozatok sorába, akik a az emberi aljasság, kín és a szenvedés oltárán égtek el egy őrült és értékromboló, lelket gyalázó világ akkori vezetése, annak gondolkodásmódja, és a társadalmak legaljából származó, irigy és kapzsi végrehajtói által.

Ha e korból csak a leghíresebb emberi nagyságokat említem, akkor is hosszú lenne a felsorolás XII. Piust pápától, Márton Áron erdélyi püspökön, Angelo Rotta nunciuson, Kriegs-Au Emil városmajori plébánoson, Kenéz Ferenc református lelkészen át, Zadravecz István ofm püspökig, Bejczy Jenő uradalmi főintézőig vagy dr. Füzy Sándor göböljárási plébánosig…
S az életüket áldozók közül: a Dunába lőtt Salkaházi Sárától, a nyilasok által megölt Kálló Ferenc esperesig… De százezrek segítették papokként, civilekként, fiatal serdülőkként, cserkészekként, keresztényekként, magyarokként… emberekként élelemmel, hajlékkal, rejtegetéssel azokat, akik egy korszak alantas bérgyilkosai elől voltak kénytelenek ártatlanul és magyarként menekülni saját hazájukban, saját Európájukban… a halál elől, a gyilkos embertelenség elől…

Igen! Kevés szó esik manapság arról a szeretetről, alázatról és önként vállalt önfeláldozásról, amely abban a korban páratlan cselekedeteket és hősies áldozatokat adott a mának tanulságul, s amelyek az emberi lélek nemes voltát hivatottak, vagy lennének hivatottak példának állítani a mai kor züllött, erkölcs nélküli világa elé.

Csodálkozunk, hogy ilyenné lett a világ, hogy nincs szánalom, nincs egymás iránti megbecsülés, nincs alázat és nincs bátorság kimondani, amit időben kell kimondani, s tenni, amit időben meg kellene tenni. Politikává silányodott milliók halálának az emléke, politikává silányodott a gyűlölet korabeli gyilkos megnyilvánulásainak emlegetése, de sem nem politika, sem nem erkölcsi követelmény a szeretet, a segítőkészség, az önzetlenség… és ez utóbbi nem csupán baj, de bűn, ami az égbe kiállt. Mert a halottak vádolnak, az élők pedig bizonyítanak… a halottakkal szemben is. Mert voltak, vannak, és lesznek, akik emberül akarnak élni, akik az emberi értéket nem faj és származás alapján ítélik meg, akik a szeretet parancsát újra és újra önfeláldozásukkal gyakorolják.

A világ békétlen. A világ gyűlöl. És a világ emiatt kipusztulna… ha nem volna ott a közéletben a nyugtató, a minden feszültséget feloldó, minden bajt orvosló krisztusi szeretet, ami néma, de cselekvő, ami átmenti ismét a világot, s talán nem csak átmenti, de szebbé, élhetőbbé teszi. Mert az igazság nem vész el és át sem alakul. Az igazság van, a maga egyszerű és cáfolhatatlan valóságában! Csak néha ablakot kellene nyitni rá… egy-egy emléknapon, egy-egy gyásznapon, egy-egy imával… hogy a lélek is elborzadjon, de táplálkozhassék is egyben a történelem borzalmaiból és példamutatásaiból… hogy többé ne lehessen az, ami akkor volt… s ami épp úgy leselkedik ma is Európára, és mindenkire egyformán, mint ama szörnyűségek bekövetkezte előtt – akkor…

Mert sem most, sem akkor sem törődött, nem törődik senki a világ vezetői közül a legfontosabbal, amelytől a teremtett világ léte, a megmaradása függ: – az emberi lélekkel…


Stoffán György

2019. január 26., szombat

Nyílt levél a gyökérnek


Figyelj, Te Szerencsétlen!

Nem tudom mit és mennyit ittál előtte, de ez a szőke buxának szóló leveled igazi két k...va nagy pofont érdemel. Mindjárt megmondom miért. Mert hazudozol és én nagyon nem szeretem, ha hazudoznak rólam, a hazámról és úgy általában a magyarokról. Minden szavad egy trágyagőzös kajli, amivel te, a következő évekre akarod bebiztosítani brüsszeli millióidat, mert tudod, hogy ha ott nem, itthon pláne nem fogsz ennyit harácsolni. Te józanul is hajlamos vagy hazudozni, ezért valahogy nem lepődtem meg azon, amiket összeírogattál a te drága kolléganődnek. Ám, csak megjegyezem, nem érte meg. Ma már az is csulázik rád, aki eddig nem foglalkozott a búráddal. Hiszen tudtuk, hogy kicsit csapágyas vagy. Már látszik, hogy félreismertünk… ez gyári hiba öcsém.

A pofonokat azért érdemelnéd meg tőlem, mert úgy állítasz be ennek a tudatlan nőszemélynek, mintha hülye lennék, vagy valamilyen diktátor seggfejnek a parancsára utcára vonultam volna már párszor, hogy úgy éltessem, mint Kim Dzsongunt. Te teljesen idióta vagy öreg… Ad 1: március 15-én szar idő volt, mégis magamtól mentem a Békementre, pedig ülhettem volna itthon és nem vert volna meg senki érte. A Békemenetet meglehetősen fikázva emlegetted a kívül-belül szőkének, pedig te is tudod, hogy mi a különbség a ti hülye, fizetett cirkuszotok és a Békemenet között. Ad 2: Aki eddig engem ölebnek titulált, azt eddig mindig pofán vágtam. Te is megérdemelnéd, ugyanis kétszeres a mérgem. Én egy ruppót nem kapok egyetlen cikkemért sem senkitől, míg te a hazaárulásból úgy élsz, mint Marci Hevesen. 

A másik maflást azért adnám, mert úgy próbálsz beállítani sok százezred magammal, mintha valamiféle fasiszta, hatalommániában szenvedő hülye mellet, és nem a hazánk iránti elkötelezettségből, szeretetből mutattuk volna meg, hogy veletek ellentétben mi, vagyunk! Mi magyarországiak, és ők, akiket nem ismersz, s akiknek magyar az anyanyelvük, akik nem románok, ukránok és szerbek, hanem erdélyi magyarok és székelyek, kárpátaljaiak, délvidéki magyarok.

Na, de veletek ellentétben picinyem… azért ha belegondolsz, lehányhatnád magad azért, amit összehazudtál magatokról. Ti a proletár többség… az üldözött és demokráciáért sorvadozó tömeg… Tényleg hülye vagy öcsém? Alig vagytok párszázan, semmi mással nem tudjátok felhívni magatokra a figyelmet, mint a Rákosi elvtárs által is jóváhagyott szlogenek trágár ordítozásával, vagy azzal, hogy az egyik felkelő fetreng egy székházban, amíg el nem viszi a mentő, a másik korlátot mászik… a harmadik megtámadja a csukott ajtót… Nem beszélve arról, hogy egy parlamenti képviselőasszony oda akar járni sz…rni, amit a lyukas zoknis levideózott volna…  

A rendőrterror? Ha én lettem volna ott rendőrként a Parlament előtt, amikor a sok prolival, olyan magadfajtákkal cirkuszoltatok, akkor már nem lenne állásom, merthogy én nem tűrtem volna el, amit ti ott szemétkedtetek, az biztos. És akkor engem eltávolítottak volna a rendőrség állományából. Hozzátok ott senki nem nyúlt, senki nem bántott benneteket, te meg sz…rházi módra ezt írod a szőke csajnak… Nem szégyelled magad? Nem sül le a pofádról a bőr? És nem félsz, hogy megkapod azt a pár k…va nagy pofonodat hamarosan? Mert hidd el kis gyökér, kijár neked. Nagyon kijár, mert amíg a politikai ellenfeleiddel szemétkedsz, addig nem idegeskedem… minden ráfér az orcátokra ott a parlamentben annyiért, amennyiért… De azokat, akik nem nektek adtak a pofázásra felhatalmazást, nos, azokat nem kellene cseszegetned, mert bár forradalom nem lesz belőle, téged azért megdádázhatnak bármikor és nagyon alaposan, hogy ne tudj többet ilyeneket írni. Ha érdemesnek tartanálak arra, hogy feljelentselek, hát megtenném. Így azonban csak drukkolok, hogy kapd meg azt a két baromi nagy sallert, amit megérdemelsz, de legalább annyira legyen maradandó emlék, mint amennyi maradandó kárt tettetek az elmúlt években Magyarországnak és az általad elnézett és lefikázott magyar nemzetnek.

Ja, hogy nem szoktam ilyen stílusban írni? Hát belőlem is kihoztad… mert utálom a hazug, sz…r embereket… és te öcsém az vagy! Velejéig romlott sz…r ember, akinek sem a népe, sem a becsülete nem számít, ha lóvéról van szó!

A másik okom, amiért ilyen stílusban fogalmaztam meg mondanivalómat az az, hogy megértsd. Ugyanis az újpesti kocsmákban ezt már értik… igaz, ahhoz képest és hozzád képest is, még úriember maradtam…

Stoffán György

A nagyromán fasizmus – avagy Dan Tanasa és a román ortodoxia


„A fasizmus a radikális, tekintélyuralmi nacionalizmusnak a 20. század első felében Európa egy sor országában megjelent formája. Nevét az olasz változatáról, a legkorábban kialakult olasz fasizmusról kapta. A fasiszták az adott nemzet totalitárius állammá történő egységesítésére törekedtek a nemzeti közösség tömegeinek mozgósítása révén, az élcsapat szerepét betöltő pártra támaszkodva. (…). A fasiszta mozgalmak közös vonásai (…) a nacionalizmus legszélsőségesebb formái, a saját etnikum felsőbbrendűségébe vetett hit, valamint a katonai szellem eluralkodása a társadalomban. A fasizmus a politikai erőszak, a háború és a gyarmatosítás eszközeivel keresi a nemzeti megújulást és álláspontja szerint a felsőbbrendű népeknek, „fajoknak” életteret kell szerezniük a gyengébbekkel és alsóbbrendűekkel szemben.” (Wikipédia)

Kisegyesülés, nagyegyesülés… ebből a két világraszóló eseményből áll Románia túl réginek a legnagyobb jó szándékkal sem nevezhető históriája. 1859-ben egyesítette Havaselvét és Moldvát az egy évvel később elzavart Cuza – ezt nevezik kisegyesülésnek, majd 1920-ban Trianon tette naggyá a korábbi kifli alakú kisegyesült országot. És elkezdődött a dicsőséges történelem, az „ahány évtized, annyi árulás” jelszó alatt.

Nézzük meg e fasiszta állam történelmének a nemzetközi jog és az erkölcsök ellen elkövetett múltját, hiszen gyilkosságokkal, vérengzésekkel tűzdelt történetükhöz ma is híven ragaszkodnak, s a legvérengzőbb oláhok lettek mára a legnagyobb nemzeti hősök. Ha ugyanezt az elemzést más országokkal kapcsolatban tennénk, érdekes tényekre bukkanhatnánk. Ali baba és a negyven rabló meséje is eszünkbe juthatna az Ezeregy éjszakából, de bizton állíthatjuk, hogy Hitler szobrokkal lenne tele Németország, ha úgy ítélné meg az EU a ’44-es német demokráciát, mint a románt, néhány héttel ezelőtt. Ha a mában kutakodnánk, akkor Kim Dzsongun is példakép lehetne. Hiszen a történelemben mára jutottunk el odáig, hogy az erkölcs és normalitás helytelenné vált, s az erkölcstelenség, a gyilkolás példaértékű magatartásként ítéltetik meg a világ látható és láthatatlan vezetői részéről.

De ne kalandozzunk el. Lássuk Romániát – tegnap és ma…


A román demokrácia Ceausescu államában mindenkire vonatkozott. Senki nem ehetett – kivéve a gyevi bírót –, senki nem beszélhetett a fennálló rendszer ellen, és senkinek nem járt a klasszikus értelemben vett igazságszolgáltatás. Diktatúra volt, ahol a rend őrei nyugodtan felakaszthattak bárkit az erdő szélén, kirúghatták a várandós anyából a gyermeket, vagy megerőszakolhattak bárkit, akit kiszemeltek maguknak a Securitate lovagjai. Az agyonveretés mindennapos volt, és a polgárok megfélemlítése olyan méreteket öltött, hogy annak máig tapasztalhatjuk az idősebb korosztály szellemiségében megmaradt hatását.

Aztán jött 1989 karácsonya, amikor a Stille Nacht-tól a Mennyből az angyalig minden ment a román TV-ben, mert néhány napra magukra erőltették az európaiságot, a normalitást, hiszen a helyzet egyértelműségében volt némi kétely is, amelyet ezzel a tőlük nem várt, és el nem várható magatartással igyekeztek túlélni.
Ám a politikai helyzet megerősödésével és a Ceausescu házaspár megölésével hatalomra került a kommunisták második vonala, amely folytatta a magyarellenességet, a negatív diszkriminációt, amolyan meg nem hozott, de hagyományos magyar-törvények szerint. A román diktatúra nem maradt abba a kommunista rendszer rájuk is kötelező megszüntetésével, csak a módszereken finomítottak. Európaiabbá lettek. Ám újra feltűnt, és azóta is él a fasiszta szellemiség, amelyet az ortodox egyház, Antonescu és Juliu Maniu vezettek be jóval korábban a román politikai-, és közéletbe.

A mai kor legnagyobb fasisztái Romániában fundamentalista oláh ortodox papok...

Ezek két irányban nyitottak frontot. A katolikus egyház ellen és a magyarok ellen. A németekkel és az izr. vallásúakkal (nemzetiségűekkel) nincs dolguk, hiszen azokat Ceausescu már eladta. Maradtak tehát közellenségnek a magyarok-székelyek, akiket nem sikerült megtörni, legfeljebb elüldözni. A maradék másfél-millióval ma, az ortodox egyház és az ő parancsaikat maradéktalanul és jó pénzért végrehajtó Dan Tanasa végez, alantas hitleri módszerekkel.  Ugyanis az ortodox egyház és az említett politikai gazember épp úgy bánik el a magyarsággal, mint a náci Németország az izr. lakosokkal és azok szervezeteivel. Mintha csak a Mein Kampf lenne az ortodoxok bibliája.

Manapság minden magyarlakta, sőt magyar többségű városban, a fasiszta román bíróságokkal karöltve leparancsolták a magyar és a székely zászlókat a polgármesteri hivatalokról, másutt épp ezeket akarják kitétetni, nemzeti ünnepeiken az oláh ortodox papok nyilvánosan alázzák a székelyeket, s egy-egy településen a magyar feliratok miatt is tett már feljelentést a Svájcban élő fasiszta Dan Tanasa. Eközben Andrei a Hargita és Kovászna megyei oláh ortodox püspök kitüntetésben részesítette a román feljelentgetőt, mert e két megyében olyan ámokfutást végzett, amelyet csak Maniu-gárdák véres cselekményeihez, vagy Antonescu izr.ták elleni gyilkosságsorozatához lehet hasonlítani. Igaz, ez a rombolás, ez a magyar-gyilkosságsorozat rosszabb, mint az előbbi kettő gyilkos ámokfutása, hiszen Dan Tanasa és Andrei, oláh ortodox püspök a lelkeket öli meg, a lélek sebeibe dörzsöli a sót.

E faizmushoz azonban nem csak a magyarokkal szemben érvényesül, hanem a romániai katolikus egyházat és a pápalátogatást is mélyen érinti. Ugyanis az oláh ortodox fundamentalisták sajtója mindent, ami katolikus, erőszaknak, lopásnak és aljasságnak minősít, nem kímélve a román katolikus püspököket és papságot, kirohanásaiban. Ám, ez jellemző nem csak a fundamentalistákra, de az egész oláh ortodoxiára is, amely mintegy negyven évig bitorolta a görög katolikusok lelkét, templomait és javait, s ma a római katolikusokat akarja ugyanabban a helyzetben látni…

A román ortodox egyház nem más, mint egy, az államfasizmus kiszolgálója, olyakor pedig parancsnoka. Hiszen Marosvásárhelyen 1990 márciusában is az ortodox pópa tüzelte fel a hodáki és libánfalvi parasztokat, akik botokkal és egyéb eszközökkel felfegyverkezve érkeztek buszokkal Marosvásárhelyre… Később is az ortodox pópák és a már említett püspök igyekezett ellenségeskedéseket szítani az oláhok és a székelyek között hol több, hol kevesebb sikerrel.  Tehát azt is megállapíthatjuk, hogy ebben is követi a hitleri fasizmus tematikáját és módszereit a mai oláh ortodox egyház és annak minden kiszolgálója. Ma már a marosvásárhelyi iskolákat támadta meg a fasiszta szellemiség, bezáratva a katolikus iskolát és felszámolva a magyar egyetemi oktatást. 


Dan Tanasa pedig, ennek a fasiszta modornak és szellemiségnek a svájci jólétben élő, de aljas és embertelen kiszolgálója és haszonélvezője, akit viszont a román fasiszta szellemiségű bíróságok – a nemzetközi kisebbségi jogokkal ellentétben –, mindenben támogatnak. A fasizmus is így válik elfogadhatóvá az Európai Unió számára. Hiszen, Románia az Unió szerint jogállam…  

S miközben mi, anyaországiak azzal foglalkozunk, hogy a balos ellenzék miként támadja Magyarországot belülről, s Szanyi Tibor milyen ocsmány, magyarellenes és hazugságokkal teli levelet írt Sargentitninek, keveset foglalkozunk a sokat emlegetett elcsatolt nemzetrésszel, s azokkal, akik éppen úgy gyilkolják a magyar lelket ott, mint itthon a bolsevikok méltó utódai… csak éppen az előjel nem ugyanaz. Mert amíg mi elítéljük a „dan tanasákat”, addig tudnunk kell: ők legalább a saját nemzetük érdekében aljaskodnak fasiszta ortodox elveik alapján. Míg Szanyi és a bolsevikok ugyanazt teszik a magyarok ellen… egészen más érdekek mentén, nagy pénzekért.

Érdemes volna tehát jobban odafigyelni mindkét ordas ellenségünkre, mert hovatovább késő lesz felfedezni az összefüggéseket. Nem megerősített hírek szerint, Dan Tanasa kapcsolatban van a hazai bolsevik ellenzék néhány éllovasával… de ez már egy másik cikk…lesz... 

Stoffán György

2019. január 25., péntek

Magyar mise....

 
„Megtört a jég, jaj de jó, ez az engedmény, jobb, mint a semmi”…. hangzanak el az örömteli, jámbor vélemények arról a képmutató és cinikus megoldásról, amelyet feltehetően a pápalátogatás idejére hozott Gergely Péter, alias Petru Gherghel jászvásári püspök a csángó magyarok ügyében.
Eszerint a csángó magyaroknak havonta egyetlen alkalommal, egyetlen bákói templomban engedélyezte a magyar nyelvű szentmisét, amellyel két olyan papot bízott meg, akiknek a falujában évtizedekkel ezelőtt – a jászvásári püspökség hathatós segítségével – kihalt a magyar nyelv.
Magyarul, miről is van szó, s örvendezhetünk-e ezen a tipikus román, de cseppet sem keresztényi, még inkább nem Krisztust követő megoldáson? Örömre semmi ok, hiszen a következő apróságokkal aligha számolt a janicsár oláhvá vált püspök… Mint a közleményben foglaltatik, ez a nagyvonalú „engedély” addig érvényes, amíg lesz elegendő hívő ezeken a bákói magyar miséken.

Nos, a részletekben bújik meg az ördög.

A Csángóföldön ma mintegy 90.000 magyar anyanyelvű csángó él, akiknek a nagyobbik része idős, hatvan feletti ember. Ezek az emberek nem azt kérték már II. János Pál magyarországi látogatásán, hogy egyetlen, tőlük száz kilométerre eső városban lehessen havonta egyetlen vasárnap szentmise, hanem azt, hogy saját falucskájuk templomába mehessenek, és ott hallhassák magyarul Isten Igéjét. Hiszen a mai romániai életszínvonal nem biztos, hogy lehetővé teszi, hogy a kollektív nyugdíjból vásárolt BMW-be bevágódjon a nyugdíjas és elruccanjon Bákóba a magyar misére… az alábbi 95 településről. S, ha úgy is volna, kíváncsi lennék arra, hogy hogy fér be a Szent Miklós katedrálisba 90.000 ember ha a 95 csángóföldi faluból minden magyar misét hallgatni akaró testvérünk odasereglenék. …
A közlemény ugyanis – mint fent írtam – azt hangsúlyozta, hogy ha elegendő hívő lesz Bákóban, akkor akár folytatódhat is ez a nagylelkű püspöki engedély… de csak Bákóban…
A cinizmus és a kutyának vetett csont egyesül ebben a gyalázatban, amelynek ma olyan sok magyarországi és erdélyi örül. Hiszen igazi „engedély” csak Romániában kell efféle hitbéli ügyekhez. Mert aki a krisztusi áldozat részese kívánna lenni saját nyelvén, azt nem volna szabad ebben akadályozni. Jézus szerteküldte tanítványait, hogy hirdessék az Evangéliumot minden nyelven, és ehhez a Szentlélek adott tudást… Egyedül az oláh katolikus püspökök érzik magukat a Szentléleknél nagyobbnak, és Jézus parancsait felülbírálni jogosultnak. Hiszen nem a paphiány az, ami gátolta a magyar pasztorációt a Csángóföldön, hanem az aljas oláh politika, amely erőszakosan igyekezett még a templomokban is oláhosítani, s hazudta azt, miszerint a csángók elmagyarosodott oláhok volnának… Ez pedig nevetséges… de inkább siralmas állítás, ha például a madéfalvi veszedelemkor Moldvába szököttekről beszélünk, vagy az évezrednél régebben ott élő csángó testvérekre, akiknek ősei magyarul köszöntötték Árpád vezér seregeit is…  
Nem ajándék, nem nagylelkű felajánlás, nem valamiféle külön engedély ez, hanem a csángók és az erdélyiek arcul köpése püspökileg. Mert egy keresztény, Krisztust követő pap nem a származást, a nyelvet nézi, hanem az embert, aki anyanyelvén tanult meg imádkozni és azt az imát saját faluja templomában mondaná el szívesen vasárnapról-vasárnapra.
Most a pápalátogatás előtt, a szokásos román mentalitás szerint engednek cseppet a gyeplőn, s odadobják a csontot az „éhes kutyának”, hogy érezze, törődnek vele is. Igazából azonban csak egy cinikus arculcsapás, egy keresztényietlen szemberöhögés, népbutító ócska cirkusz ez az engedély… amely felülbírálja a Szentlelket, Jézust és a keresztény elveket. Jobb lett volna, ha minden marad úgy, ahogy eddig… s azt még mi sem tudjuk, hogyan fenyegeti a helybéli román katolikus pap híveit arra az esetre, ha mégis elmennének Bákóba, akkor egyszer… a hónap kijelölt vasárnapján… S amíg a félromán pap elmakogja majd magyarul a misét ott Bákóban, addig a csángók többsége saját falujában továbbra is oláhul kénytelen misét hallgatni. Mert Jászvásáron így határoztak.
Azonban, mi magyarok és csángók bízzunk Mindannyiunk somlyói Édesanyjában, a Segítő Szűz Máriában… Mert Hozzá mindig mehetünk… s Ő magyarul is megérti könyörgésünket, s Őt nem tudja egyetlen püspök, de még a pápa úr sem elfordítani hűséges népétől…  

Stoffán György

2019. január 22., kedd

„Szrtájk, foradalon, raszolgák, szabad sajtot”… avagy 1918 vs. 2019…


Jó nézni, hogy a tüntetések résztvevői nem kiművel emberfők, amelyekben a haza igazi ereje volna … A feliratok, a vissza-visszatérő trágár rigmusok, a miniszterelnöki privilégium, amely szerint „Orbán egy géniusz”, jól jellemzi azt a műveltségi szintet, amelyen az ellenzékiség oly mély gyökereket vert, hogy immár száz esztendeje nem száradt ki. Hiszen eleik, 1919-ben hasonlóképpen igyekeztek a magyar történelmen, a magyar kultúrán és keresztény magyar hagyományokon túl lépni és ezért még gyilkolni is képesek voltak. Van tehát nekik is hagyományuk. Igaz, proli-hagyomány, amely még messzebbre nyúlik vissza… Mert minden társadalom olyan, mint egy felépítmény. Van teteje és van alja. Nos, a teljesen értetlen tüntetők, akik rabszolgatörvényt emlegetnek, de a vasárnapi boltzárat is ellenezték, akik az oktatás színvonaláért hőbörögnek, közben úgy káromkodnak, mint a diplomás kocsis, nem biztos, hogy valóban tudják, miért vannak az utcán. Ezt igazolja néhány interjú, amelyet bátor jobbos tv-sek készítettek a résztvevőkkel.

Mégis, mindezek ellenére vannak aggályaim. Kicsit komolytalanul fogja fel ezeket a tüntetéseket a jobboldal. TV-s műsorokban jókat röhögnek rajtuk a nemzeti újságírás „nagyjai”, gúnyos hangvételű megszólásokat hallunk lépten-nyomon, s úgy tűnik, mindenki hátradőlve veszi tudomásul, hogy országos „szrtájk” helyett, két-háromszáz proli ordítozik a fővárosban, s vidéken is csak néhány szereplő akar rendszert, kormányt, népet váltani. A jelenség viszont sokkal veszélyesebb – szerintem – mint amilyennek látszik.
A történelem bizonyította, hogy a csőcselék nem a számarányától veszélyes, hanem attól, hogy kik állnak mögötte és ezeknek mennyi befektetendő pénzük van. Nos, ma az „Európa-rombolás és keresztényüldözés, valamint a nemzetállamok megszüntetése” projektre számolatlanul érkezik a pénz minden, még ellenálló országba. Ennek pedig az a következménye, hogy ez a ma még látszólag ártalmatlan, lyukas zoknis ellenállás egyik pillanatról a másikra súlyossá válhat, mert ha néhány értelmesebb ember kerül a mai ellenzéki vezetők helyére, akkor máris kezelhetetlen lesz a helyzet.
Ha csak Lenin hatalomátvételére gondolunk, a képlet semmit nem változott. Annyiban lett csak rosszabb, hogy akkor elszigetelt és nem világméretű bolsevizmust láttunk, hanem egyfajta próbálkozást, sok-sok pénzzel a háttérben. És akkor is németek fizették ezt a fajta embertelenséget. 1918 januárja ma is tanulságos történelmi helyzet kéne, hogy legyen. Ha ma egy világméretű liberális támadássorozatot nem állítunk le időben, akkor a történelem ismételni fogja önmagát. Jöhetnek a lágerek, a szovjet-típusú koncentrációs táborok, a dugig tömött börtönök, a gyilkosságok, amelyekre annak idején Lenin egyértelmű parancsot adott.
A liberális-kommunista-bolsevik mindig ugyanaz marad. Papok százezreit gyilkolták meg akkor, s ma is papot, püspököt fenyeget a méltó utód, azaz a DK háborodott elnöke. Falvakat éheztettek halálra akkor, ma pedig a gazdasági növekedés ellen keltenek hangulatot, mindenféle hazugságot és rágalmat hangoztatva, s amikor hatalmon voltak, minden ár az egekig szökött. Csaknem koldusbotra jutott az ország.
A szovjet hatalomátvétel forgatókönyve ugyanaz volt, mint a mai forgatókönyv… ugyanazzal a népréteggel végrehajtatva. Csakhogy: akkor a Lenin féle világforradalmi elképzelést nem tudták megvalósítani, mert a nemzetállamok, a hit, és a hazaszeretet megállította a sátáni projektet. Ma azonban más a helyzet. Évtizedekig készítették elő a nagy forgatókönyvírók a nemzetállamok szellemi és lelki leépítését, s így Európa nagyobbik részén nem áll útjába senki e liberális-bolsevik hatalomvágynak, de a beszállított idegenek miatt már fél is a társadalom, hiszen a bűnözés, az erőszak, a gyilkosságok ma már mindennapossá váltak Európa nyugati felén.
Pénz, gyűlölet és ostobaság minden mennyiségben rendelkezésére áll a forgatókönyv íróinak, akiknek nagyapjai, szülei írták a korábbiakat… 1917, 1919, 1947… és sorolhatnám.
Ma ismét a primitív, kulturálatlan és szellemileg leépült társadalmi réteg hangoskodik… ma még csak hangoskodik, de az elembertelenedés fertőz, mint a háború embertelensége. A pénz pedig vonzza azokat, akiknek nincs igénye sem a tisztességes életre, a haza iránti elkötelezettségre, és akik irigységből, kapzsiságból embert is ölnének, mert annak többje van, mint neki. A papokat, az egyházakat utálni is trendi, valamint az épülő Budapestet megrongálni, és a miniszterelnök elleni gyűlölettel az ország ellen fordulni… és az Unióban Magyarország nemzeti voltát sárba taposni… ez az egyetlen bolsevik program, erre irányul a bolsevik propaganda, s már Salvini ellen is idejárnak tömtetni az elvtársaik.
Súlyos hiba, sőt bűn, hogy nem történik feljelentés, s ha történik, az is az ő bolsevik oldalukról, s a bolsevik bíráság is nekik ad igazat, mert ők összetartanak.

Tehát ne felejtsük el 1918 januárját és 1919 Magyarországát…

Tehát: amíg kiröhögjük őket, lekicsinylően viselkedünk velük szemben, addig ők erősöd(het)nek… Május pedig még messze van, s az sem biztos, hogy a forgatókönyv írói bedobják a bolsevik gyeplőt a nemzetállami lovak közé… mert a forgatókönyv állandó. Az ellenséget lebecsülni pedig, egyenlő a háború elvesztésével… – tartották a rómaiak.

S ha békét akarunk, háborúra kell készülnünk. És az ellenséget sokkal jobban szemmel kell tartanunk, mint eddig tettük. Mert Leninék sem voltak sokan 1918 januárjában, mégis százmillió halott maradt a bolsevik eszme 100 éve után… és ez az eszme, ma Budapest utcáit, Magyarország településeit fertőzi ismét… Meddig még, s hová vezet?  


Stoffán György