2019. február 6., szerda
2019. február 5., kedd
„Orbán Viktor fogadja a pápát Csíksomlyón” – Bandi püspök szerint
Bandi
püspök most kezd ismertté válni a világ előtt, ami nem is baj, mert Bandi püspök
nem normális püspök, és még hazudik is. Bandi
püspök beteg és e súlyos pszichés betegségéből igen jól él az a Dan Tanasa nevű
román újfasiszta, aki Svájcból, Bandi püspök pénzén tüzeli a Kovászna (Háromszék
vármegye) és Hargita megyében (Csík vármegye) élő oláhokat. Az oláh fasizmust
támogató román bíróságok segítségével már az eddig senkit sem zavaró magyar
feliratokat is levakartatja mindenhonnan. Nos, Bandi püspök amellett, hogy
súlyos elmekórtani eset, nem nevezhető kereszténynek, ugyanias tudjuk, hogy a
kereszténység a krisztuskövetés vallása, amelyben a szeretet a legfőbb parancs.
Bandi, a beteg püspök viszont olyan mérhetetlen gyűlöletben él, amelyhez
fogható gyűlöletet csak a szabadidejében bérmálkozni járó és Kiss- Rigó püspökünket
fenyegető hülyeferi tud produkálni.
Nos,
Bandi püspök most a legbotorabb hazugsággal állt elő. Gyógyszereit elfelejtvén
bevenni, rájött, hogy Csíksomlyóra a kutya sem hívta meg annak ellenére, hogy ő
volna a csíkszéki és háromszéki oláhok „szentséges”ortodox püspöke. Éjjel nem
tudott aludni emiatt, bizonyára Tanasával is megbeszélte a dolgot, majd kiadott
egy velejéig ostoba, hazug kommünikét, amelyben azt latolgatja, hogy milyen
jogon fogadhatja a magyar miniszterelnök a pápát Csíksomlyón… Igaz, hogy erről
szó sem esett, az is igaz, hogy maga a gondolat kitalálója is orvosi kezelésre
szorulna, ám nagydáciában ez mit sem számít.
Ha
Bandi mondja, akkor ez úgy is van. Mert Bandi „őszentsége” (így nevezik hívei)
mindent tud. Pedig Bandi csak álmodott vagy csupán rohama volt, amelyben
látomással küzdött: Ott állt a somlyói nyeregben, körötte rengeteg ferences,
akik számára érthetetlen nyelven imádkoznak, és a nép ünnepel. De nem őt!
Amikor körülnéz, azt látja, hogy Orbán Viktor hosszasan kezet ráz Bergoglio
páterrel, nyakába akaszt egy piros-fehér-zöld szalagot, és mint saját telkét
mutatja be Csíksomlyót a római püspöknek. Majd Bandi kezébe nyomnak egy
húszkilós táskát, és a pápa megmondja neki, hogy Bukarestig meg se álljon, mert
ez a föld magyar volt és az is marad…
És
Bandi remegő ajakkal és remegő kézzel ébredt föl… dugába dőlt az évszázados
gyűlölködés, oda a sok pénz, amivel Dan barátját támogatta, s ahogy körülnéz a
szobájában, minden ikonról a pápa és Orbán mosolyognak rá… Bandi a templomba
rohan, de ott is… a pápa és Orbán mindenütt… aranyozott botja helyében meg egy
hatalmas magyar zászló van, amiért Tanasa azonnal feljelenti a legközelebbi
törvényszéken… és már viszik is, mint árulót…
Bandi
püspök tehát a nagyoláh szellemiség legnagyobbjai közé tartozik. Nemzetmentő
bármi áron, s ha kell Jézust is feljelenteti Tanasával, ha a Megváltó magyarul
szólna Csíksomlyón a tömeghez…
E
legújabb hazugsága, amely szerint Orbán Viktor fogadja a pápát Csíksomlyón,
jellemző az egész oláh politikára, amelynek a legveszedelmesebb ellensége ma
már nem is a székelység, hanem a populista Orbán Viktor. A súlyosan szellemi
fogyatékos Bandi episcop őszentsége kommünikéjében ezt írja:
„Egy Román Államban,
amelytől az összes politikus a fizetését kapja, megengedhetetlen, hogy Ferenc
pápát Magyarország miniszterelnöke fogadja. A románok nagy szégyene! A románok
nagy szégyene!” – Őszentsége András, Kovászna és Hargita püspöke.
Ez Orbán Viktor joghatóságán kívül van, mely a szomszédos és partner
Magyarország, így meghaladja felfogóképességünket, hogy milyen minőségben
fogadja majd Orbán úr Őszentségét Csíksomlyón.
Persze, magánszemélyként, Romániába látogató turistaként részt vehetne ezen
az eseményen, vagy hivatalos minőségében is, de akkor kizárólag a román
állammal történő megállapodás alapján és kollégájával, Románia kormányfőjével,
Viorica Vasilica Dăncilă asszonnyal együtt.
Egy másik állam kormányfője zavartalanul sétafikál román földön! Ezt a
gondot a Hargita, Kovászna és Maros megyei Románok Polgári Fórumának (FCRHCM)
tagjai jelezték nekem. Következésképpen azt követelem Románia kormányától, hogy
tegye meg a szükséges lépéseket ahhoz, hogy I. Ferenc pápa látogatása a legjobb
körülmények között zajlódjék, az összes diplomáciai szokásjog és protokoll
tiszteletben tartásával, a vendéget pedig látogatása egész ideje alatt a román
állam illetékes képviselői fogadják megfelelőképpen. Ami egyes külföldi
hivatalosságok formális minőségükben történő részvételét illeti a látogatás
különféle eseményein, még akkor is, ha EU-s partnerek, erre csak a román állam
engedélyével kerülhet sor és úgy, hogy Románia szuverenitása és függetlensége
semmilyen módon ne sérüljön. Sajnálom, hogy a bukaresti és a budapesti hatalom
pillanatnyi érdekközössége miatt, még mindig a Nagy Egyesülés Centenáriuma
megünneplésének időszakában, újra megsértik a történelmi érzékenységeket,
megengedik a románok diszkriminálását saját hazájukban, abban a két megyében,
ahol kisebbségben vannak és – ami még súlyosabb –zárójelbe teszik Románia
egész területére vonatkozó állami szuverenitását.”
Őszentsége Kovásznai Bandi episcop gyógykezeléséről eddig nem érkezett
jelentés…
Stoffán
György
2019. január 30., szerda
Bayer Zsolt és az ő ötforintosai
Hát,
igen ez igen! Összejött a verdiktbe foglalt háromszázezer. És nem is
akárhogyan. Ítéletként, amit a nép mondott ki a bíróság és a feljelentő(k)
felett. Mert ez nem Bayer Zsoltnak szólt, noha mint ember, mint újságíró, mint
a magyar nemzetért küzdő szépíró, önmaga is megérdemelte volna… és meg is érdemelte
az összefogást. Ám ez a háromszázezer forint egészen mást jelképez.
Sokszor
írtam már, hogy a bíróságok erkölcsi volta a társadalom erkölcsi színvonalát jellemzi.
És ez a sok-sok ötforintos igazol. Ugyanis a magyar társadalom nem egy
társadalom, hanem kettő. És mindkét társadalom – mondhatnók párhuzamos
társadalmaknak – erkölcsi szintjét igazolta. Itt, a kérés nélküli felajánlással,
ott, a bírói ítéleten való ördögi örömködéssel. Mert ez az itt és ott, nem
mindegy.
Hiszen
itt, ezen a térfélen egy keresztény, magyar, hazáját szerető, erkölcsi érzékkel
rendelkező társadalom él, létezik és teszi a dolgát, míg ott, egy hazafiatlan, erkölcstelen,
hazudozó, rágalmakat szóró és igazságérzet nélküli társadalom
hőbörög, erős bírói támogatással. És ez utóbbi sem mindegy.
A
nép azonban tudja, hogy ítéletet kellett mondania ama erkölcstelenség fölött,
amely háromszázezer forintos verdiktet mondott ki egy olyan köztiszteletnek
örvendő és sokak számára példaképként munkálkodó magyar ember ellen, aki csupán
példálózott, az erkölcstelenséget visszafordítva azok felé, akik azt életvitelszerűen
gyakorolják nap, mint nap. És ez bűn… a bíróság szerint. A nép szerint viszont a bíró követett el bűnt... és ezt önkéntes gyűjtéssel korrigálta ítéletében - az erkölcsi érzékkel rendelkező nép.
Bayer
is bölcsen és támadhatatlanul visszavágott. Nem kér a verdikt szerint bocsánatot, az
gyalázkodást naphosszat örömmel űzőtől mindaddig, amíg ő meg nem teszi ezt
azokkal szemben, akiket szakmányban ócsárol, s amely ocsmány magatartással Bayer
kolléga csupán példálózott…
Summa summarum: büszke vagyok
erre a térfélre, mert tisztességesen játszunk. Csak a bíró vak és süket, és akkor fütyül amikor mondják neki, hogy most kell fütyülni. Ez esetben megtette. Így látja a nép. Ám, előbb-utóbb lesz olyan "bíró",
aki majd lefújja ezt az egész ocsmány jogi és erkölcsi meccset, mind az utcán,
mind a tárgyalótermekben.
És
akkor kimondja a nép a végső verdiktet… talárosra és feljelentőre, rágalmazóra
és hazaárulóra egyaránt... Ám amíg a nép józanul ítél és összejön a büntetés, addig
– tanult kollégámat, Bayert idézve – „csak egy kávét kérek”.
Stoffán
György
2019. január 29., kedd
Heller Ágnes nácijai, avagy demokratikus vihar a demokratikus serbliben…
A
magyar belpolitika, épp úgy, mint a nyugati nagypolitika meghasonlott…
skizofrén. Ugyanis bárkivel összeáll, ha az illető azt mondja magáról, hogy
egyetért a bolsevik-liberális szellemiséggel. Ha valaki bebizonyítaná, hogy az
egykori német fővezér is liberális volt, és ha most élne, utálná például Orbán
Viktort, akkor minden bizonnyal ő is szobrot kaphatna a Reichstag előtt. Nem is
beszélve Szálasi Ferencről, aki mint szocialista, nem is biztos, hogy szeretné
Orbánt, hiszen Orbán, ha volna neki becsületes bírósága, talán le is ültetné, mint
az a fasiszta Horthy tette… Persze Horthy azért fasiszta és gazember, mert képes volt a
nagy Rákosi Mátyást is börtönbe zárni... a szocialista Szálasival együtt, noha a mai ellenzéki logika szerint mindkét
kiemelkedő liberális politikus a demokrácia jegyében akarta Magyarországot
felépíteni, ugyanazok a mai - ellenzéki értelemben vett - "demokratikus" módszerekkel… Tehát, a mai szocialisták és liberálisok azzal, hogy megvédik a
Jobbikos karlengetőket, voltaképpen végre az igaz magyar történelemtanítás
előfutárai.
Minden
másképpen volt, hisz, ha valaki kicsit fasiszta, az belső pártügy, de még
Heller Ágnes és Konrád György szerint sem akadály, ha valaki náci… csak legyen
liberális náci és ne akarjon másokat megölni Orbánon és szavazóin kívül. Akkor
kedvére lengetheti a karját, és még pártkötelet is kap, ha eljön az ideje a
nemzeti gondolkodásúak akasztásának, és akkor még a cigányok is beleférnek… de
szigorúan csak pártügyként, mert az már igazán nem tartozik a szocikra, a
liberálisokra, és a Momentumra sem, hogy ki mikor és kit akaszt, ha az illető
nem liberális vagy bolsi.
Vallási
alapon is lehet akasztani és ehhez lehet bolsinak is meg nácinak is lenni. Tökmindegy! Az is belső
pártügy. A Szeged-csanádi püspök például remek közös ellenség a DK-tól az MSZP-ig
mindenkinek. Hiszen Orbán alatt fejlődik az egyházmegye… és ez
megengedhetetlen, mert elmarad ez a püspök a vácitól, aki viszont igazi bolsi
és igazi liberális, és még a barokk kápolna fasiszta, populista freskóit is bátran
lemeszeltette. Beer püspök üdvözölte az akasztással fenyegetőző tüntiző testvéreit, s
talán a lámpavas alatt azért feladná az utolsó kenetet az összes sötét jobboldali
fasiszta nemzeti gondolkodású keresztény Fideszes, békemenetelős birka-magyarnak is, akik magukban akarnak élni, és nem szeretik a hívatlan
vendégeket, akiket viszont a püspök igencsak szeret…
Szóval
az ellenzéknek van saját, jól megbecsült nácija. Hellertől-Konrádig,
Beertől-Kunhalmiig. Mert ma már a nácizás egyfajta érv, de ellenérv is, akár a
demokrácia szavunk. Mert kihalóban van az a generáció, amely még tudta mi a
náci... és rettegett is tőle… tudta mi a fasizmus és a bolsevizmus, és attól is
rettegett. Ma, senki semmitől nem retteg, ha azt az "európai magyarságot”
akadályozó néhány millió magyart kell eltenni láb alól, és lebontani a diktatúrát,
amelyet ez az Orbán épít immár harmadszor kétharmaddal. Na, azokat a szavazókat
kell likvidálni, akik megadták ezt a lehetőséget a náci, fasiszta Fidesznek – tartják Beer
atya kedvencei, mert ez a diktatúra már elviselhetetlen, így ha a karlendítősök
is bontani akarnak, akkor az már közügy… még ha náciznak is egy-egy keveset a bontás közben.
Igen
a diktatúra is egy tartalmatlan fogalommá, egy érvvé és ellenérvvé vált
napjainkra. Mint a „gulyáskommunizmus”… , vagy a „legvidámabb barakk” kifejezés…
Pedig a diktatúra egészen más.
Ha
diktatúra volna, akkor nem volna tüntetés, nem lehetne trágár bolsi rigmusokat
ordítozni, nem lehetne vádaskodva félrevezetni a népet stb… Tehát – mondják a
bolsi libsik –, Orbán még diktatúrát csinálni is képtelen, de ez igazán nem
demokrácia, ahol nincs diktatúra. A szocializmusban bezzeg… Volt proletárdiktatúra
és szocialista demokrácia. És ez a kettő együtt, és ezt a kettőt együtt
szolgálta Heller és Konrád is. Na, lássuk be végre, hogy kellenek a nácik. Mindenkinek
kellenek, mert nélkülük nem érthető az ellenzéki káosz.
Csakhogy…
ebben a jobboldali és baloldali, egymással ellentétes és nemlétező demokráciában - amelyben a
kommunista, a bolsevik, a liberális és a náci összességében az ellenzék -, végre
letisztult a nemzeti oldal. Mert ha az ellenzékben ott van a makulátlan náci,
és a szintúgy makulátlan liberális, és a még makulátlanabb bolsevik (akinek a
kezéhez potom százmillió ember vére tapad) akkor a nemzeti gondolkodás –
amelyben nincs sem náci, sem szélsőséges balos vagy jobbos és még egy rohadvány fasiszta sem… vegytiszta, keresztény és magyar.
Az
ellenzék olyan ebben a politikai és szellemi káoszban, mint a lakmuszpapír. Belemártották a magyar társadalomba, így az, azonnal megmutatta a valóságot. Kivette belőle a mocskot és a szemetet, az ártó vegyületeket, és megmaradt a kristálytiszta, hazát és nemzetet menteni akaró, keresztény
értékrendet valló magyar szellemiség. Ez a nemzeti jobboldal. Nos, ez az, amibe újra bele akar piszkítani a
karlengető Jobbik, a rabló és hazug bolsevik, s a világpolgár liberális. Együtt…
csak éppen közben kiszáradni látszik a lakmuszpapír… és már alig csepeg róla vissza a
kosz… és már az sem az eredeti politikai Petri-csészébe… hanem egy félredobott sz….os serblibe… ahol bizony
nagy a vihar a bolsevik karlengetéstől.
Stoffán
György
2019. január 28., hétfő
Új Stoffán-könyv Trianonról és annak okairól...
"Átkozott Trianon - A magyar holocaust száz éve" címmel megjelent Stoffán György legújabb könyve, amelyből hiányzik a ködösítés, de benne van a leplezetlen igazság, a szerző ismert, szókimondó stílusában...
Stoffán György könyvében nagy terjedelmet szentel az oláhok 1916-os erdélyi betörésének, Trianon áldozatainak, és az 1947-es párizsi békeszerződésnek, amely még három falut rabolt el az 1920-as trianoni Magyarországtól.
A szerző, Trianon létrejöttének és Teleki Pál halálának okait úgy teszi világossá művében, ahogy a történészek eddig nem tették... mert nem tehetik.
A szerző, Trianon létrejöttének és Teleki Pál halálának okait úgy teszi világossá művében, ahogy a történészek eddig nem tették... mert nem tehetik.
A könyv megrendelhető a
stoffangyorgy44@gmail.com
e-mail címen és a szerző Facebook oldalán privát levélben, messengeren.
A limitált példányszám miatt kérjük a Kedves Olvasót, hogy megrendelését mielőbb adja le.
A szerző szívesen tesz eleget könyvbemutatóval egybekötött előadás-felkéréseknek is.
A limitált példányszám miatt kérjük a Kedves Olvasót, hogy megrendelését mielőbb adja le.
A szerző szívesen tesz eleget könyvbemutatóval egybekötött előadás-felkéréseknek is.
Cz. A.
Gondolatok Holocaust-emléknapján…
Kálló Ferenc tábori főesperes vértanú |
Minden
évben van egyetlen nap, amikor emlékezünk, emlékezik a világ, s emlékeznek a
hátramaradottak azokra, akiket a háború megsemmisített, igazságtalanul és
ártatlanul… Mindenki a saját halottját siratja ezen a napon. Mindenki a saját
fájdalmára gondol… Magyar, német, zsidó, lengyel vagy orosz…
A
holocaust azonban nem ott kezdődött, ahonnan datálják manapság. Nem a
haláltáborok sötét barakkjaiban, nem a kiéheztetés borzalmában, de nem is a
vagonok halálsikolyt zakatoló vonaglásában.
Az
emberi agy ördögi gondolkodása szülte. Mint ma is… Mert az emberi agy a gyűlöletre
is hajlamos, a gyilkolásra is sarkall… s minden rossz emberi tulajdonság
ezerszeresére nő, ha fékevesztett társadalmak, rend nélküli tömegek, törvény és
szabályok nélküli csoportok, politikai nézetek akarnak teremteni a maguk képére
és csak saját maguknak országot, világot.
A
holocaust a békés polgárok lakta bérházak folyosóin dübörgő katonabakancsok
zajában kezdődött, amikor öreget, gyereket, várandós asszonyt, és tudós embert
zavartak ki az ebédlőasztal mellől, amikor csecsemőket vágtak falhoz a nyilas-házak
bejáratánál, amikor feljelentgetések alapján még a misézni induló papot is
elvitték, mert valaki jelentette, hogy zsidó származású. Az emberi primitívség
támadott embert, az emberi gyűlölet segítette a gyilkosokat… az emberi butaság
és műveletlenség sodort össze tömegeket emberi tömegek ellen, mint az őszi szél
az utca mocskát.
Ám,
volt, van egy másik aspektusa is e tragikus kornak. Igaz, erről keveset
beszélünk, s nem állítunk példaképeket… csak a bosszú és a gyűlölködés marad e
korból a történelem átkozott lapjain.
A
másik aspektus a szeretet, amely abban a gyalázatos és minden értéket
felemésztő korban, ha reménytelenül, önmagát feláldozva is igyekezett az embert
emberként láttatni, igyekezett az embert emberi érzéseiben megtartani,
megerősíteni, cselekvésre sarkallni.
A
holocaustnak ugyanis nem csak áldozatai vannak, bár ők vannak többen, de vannak
hősei, tanúságtevői, és vértanúi is. És ezek a vértanúk is beletartoznak azon áldozatok
sorába, akik a az emberi aljasság, kín és a szenvedés oltárán égtek el egy
őrült és értékromboló, lelket gyalázó világ akkori vezetése, annak gondolkodásmódja,
és a társadalmak legaljából származó, irigy és kapzsi végrehajtói által.
Ha
e korból csak a leghíresebb emberi nagyságokat említem, akkor is hosszú lenne a
felsorolás XII. Piust pápától, Márton Áron erdélyi püspökön, Angelo Rotta
nunciuson, Kriegs-Au
Emil városmajori plébánoson, Kenéz Ferenc református lelkészen át, Zadravecz István
ofm püspökig, Bejczy Jenő uradalmi főintézőig vagy dr. Füzy Sándor göböljárási
plébánosig…
S az életüket áldozók közül: a
Dunába lőtt Salkaházi Sárától, a nyilasok által megölt Kálló Ferenc esperesig…
De százezrek segítették papokként, civilekként, fiatal serdülőkként, cserkészekként,
keresztényekként, magyarokként… emberekként élelemmel, hajlékkal, rejtegetéssel
azokat, akik egy korszak alantas bérgyilkosai elől voltak kénytelenek
ártatlanul és magyarként menekülni saját hazájukban, saját Európájukban… a
halál elől, a gyilkos embertelenség elől…
Igen! Kevés szó esik manapság
arról a szeretetről, alázatról és önként vállalt önfeláldozásról, amely abban a
korban páratlan cselekedeteket és hősies áldozatokat adott a mának tanulságul,
s amelyek az emberi lélek nemes voltát hivatottak, vagy lennének hivatottak
példának állítani a mai kor züllött, erkölcs nélküli világa elé.
Csodálkozunk, hogy ilyenné lett a
világ, hogy nincs szánalom, nincs egymás iránti megbecsülés, nincs alázat és nincs
bátorság kimondani, amit időben kell kimondani, s tenni, amit időben meg kellene
tenni. Politikává silányodott milliók halálának az emléke, politikává
silányodott a gyűlölet korabeli gyilkos megnyilvánulásainak emlegetése, de sem
nem politika, sem nem erkölcsi követelmény a szeretet, a segítőkészség, az
önzetlenség… és ez utóbbi nem csupán baj, de bűn, ami az égbe kiállt. Mert a halottak
vádolnak, az élők pedig bizonyítanak… a halottakkal szemben is. Mert voltak,
vannak, és lesznek, akik emberül akarnak élni, akik az emberi értéket nem faj
és származás alapján ítélik meg, akik a szeretet parancsát újra és újra
önfeláldozásukkal gyakorolják.
A világ békétlen. A világ gyűlöl. És
a világ emiatt kipusztulna… ha nem volna ott a közéletben a nyugtató, a minden
feszültséget feloldó, minden bajt orvosló krisztusi szeretet, ami néma, de
cselekvő, ami átmenti ismét a világot, s talán nem csak átmenti, de szebbé,
élhetőbbé teszi. Mert az igazság nem vész el és át sem alakul. Az igazság van,
a maga egyszerű és cáfolhatatlan valóságában! Csak néha ablakot kellene nyitni
rá… egy-egy emléknapon, egy-egy gyásznapon, egy-egy imával… hogy a lélek is elborzadjon,
de táplálkozhassék is egyben a történelem borzalmaiból és példamutatásaiból… hogy
többé ne lehessen az, ami akkor volt… s ami épp úgy leselkedik ma is Európára, és
mindenkire egyformán, mint ama szörnyűségek bekövetkezte előtt – akkor…
Mert sem most, sem akkor sem
törődött, nem törődik senki a világ vezetői közül a legfontosabbal, amelytől a
teremtett világ léte, a megmaradása függ: – az emberi lélekkel…
Stoffán György
2019. január 26., szombat
Nyílt levél a gyökérnek
Figyelj, Te Szerencsétlen!
Nem
tudom mit és mennyit ittál előtte, de ez a szőke buxának szóló leveled igazi két k...va nagy pofont
érdemel. Mindjárt megmondom miért. Mert hazudozol és én nagyon nem szeretem, ha
hazudoznak rólam, a hazámról és úgy általában a magyarokról. Minden szavad egy
trágyagőzös kajli, amivel te, a következő évekre akarod bebiztosítani brüsszeli
millióidat, mert tudod, hogy ha ott nem, itthon pláne nem fogsz ennyit
harácsolni. Te józanul is hajlamos vagy hazudozni, ezért valahogy nem lepődtem
meg azon, amiket összeírogattál a te drága kolléganődnek. Ám, csak megjegyezem,
nem érte meg. Ma már az is csulázik rád, aki eddig nem foglalkozott a búráddal.
Hiszen tudtuk, hogy kicsit csapágyas vagy. Már látszik, hogy félreismertünk… ez
gyári hiba öcsém.
A
pofonokat azért érdemelnéd meg tőlem, mert úgy állítasz be ennek a tudatlan
nőszemélynek, mintha hülye lennék, vagy valamilyen diktátor seggfejnek a
parancsára utcára vonultam volna már párszor, hogy úgy éltessem, mint Kim Dzsongunt.
Te teljesen idióta vagy öreg… Ad 1: március 15-én szar idő volt, mégis magamtól
mentem a Békementre, pedig ülhettem volna itthon és nem vert volna meg senki
érte. A Békemenetet meglehetősen fikázva emlegetted a kívül-belül szőkének,
pedig te is tudod, hogy mi a különbség a ti hülye, fizetett cirkuszotok és a
Békemenet között. Ad 2: Aki eddig engem ölebnek titulált, azt eddig mindig pofán
vágtam. Te is megérdemelnéd, ugyanis kétszeres a mérgem. Én egy ruppót nem
kapok egyetlen cikkemért sem senkitől, míg te a hazaárulásból úgy élsz, mint
Marci Hevesen.
Na,
de veletek ellentétben picinyem… azért ha belegondolsz, lehányhatnád magad azért,
amit összehazudtál magatokról. Ti a proletár többség… az üldözött és
demokráciáért sorvadozó tömeg… Tényleg hülye vagy öcsém? Alig vagytok
párszázan, semmi mással nem tudjátok felhívni magatokra a figyelmet, mint a Rákosi
elvtárs által is jóváhagyott szlogenek trágár ordítozásával, vagy azzal, hogy az
egyik felkelő fetreng egy székházban, amíg el nem viszi a mentő, a másik korlátot
mászik… a harmadik megtámadja a csukott ajtót… Nem beszélve arról, hogy egy
parlamenti képviselőasszony oda akar járni sz…rni, amit a lyukas zoknis levideózott
volna…
A
rendőrterror? Ha én lettem volna ott rendőrként a Parlament előtt, amikor a sok
prolival, olyan magadfajtákkal cirkuszoltatok, akkor már nem lenne állásom, merthogy
én nem tűrtem volna el, amit ti ott szemétkedtetek, az biztos. És akkor engem eltávolítottak
volna a rendőrség állományából. Hozzátok ott senki nem nyúlt, senki nem bántott
benneteket, te meg sz…rházi módra ezt írod a szőke csajnak… Nem szégyelled
magad? Nem sül le a pofádról a bőr? És nem félsz, hogy megkapod azt a pár k…va nagy
pofonodat hamarosan? Mert hidd el kis gyökér, kijár neked. Nagyon kijár, mert amíg
a politikai ellenfeleiddel szemétkedsz, addig nem idegeskedem… minden ráfér az orcátokra
ott a parlamentben annyiért, amennyiért… De azokat, akik nem nektek adtak a
pofázásra felhatalmazást, nos, azokat nem kellene cseszegetned, mert bár
forradalom nem lesz belőle, téged azért megdádázhatnak bármikor és nagyon
alaposan, hogy ne tudj többet ilyeneket írni. Ha érdemesnek tartanálak arra,
hogy feljelentselek, hát megtenném. Így azonban csak drukkolok, hogy kapd meg
azt a két baromi nagy sallert, amit megérdemelsz, de legalább annyira legyen
maradandó emlék, mint amennyi maradandó kárt tettetek az elmúlt években
Magyarországnak és az általad elnézett és lefikázott magyar nemzetnek.
Ja,
hogy nem szoktam ilyen stílusban írni? Hát belőlem is kihoztad… mert utálom a
hazug, sz…r embereket… és te öcsém az vagy! Velejéig romlott sz…r ember, akinek
sem a népe, sem a becsülete nem számít, ha lóvéról van szó!
A
másik okom, amiért ilyen stílusban fogalmaztam meg mondanivalómat az az, hogy megértsd.
Ugyanis az újpesti kocsmákban ezt már értik… igaz, ahhoz képest és hozzád
képest is, még úriember maradtam…
Stoffán
György
A nagyromán fasizmus – avagy Dan Tanasa és a román ortodoxia
„A fasizmus a
radikális, tekintélyuralmi nacionalizmusnak a 20. század első
felében Európa egy sor országában megjelent formája. Nevét az olasz
változatáról, a legkorábban kialakult olasz fasizmusról kapta.
A fasiszták az adott nemzet totalitárius állammá történő egységesítésére törekedtek a nemzeti közösség
tömegeinek mozgósítása révén, az élcsapat szerepét betöltő pártra támaszkodva. (…).
A fasiszta mozgalmak közös vonásai (…) a nacionalizmus legszélsőségesebb
formái, a saját etnikum felsőbbrendűségébe vetett hit, valamint a katonai
szellem eluralkodása a társadalomban. A fasizmus a politikai erőszak, a háború és a gyarmatosítás eszközeivel
keresi a nemzeti megújulást és álláspontja szerint a
felsőbbrendű népeknek, „fajoknak” életteret kell szerezniük a gyengébbekkel és
alsóbbrendűekkel szemben.” (Wikipédia)
Kisegyesülés,
nagyegyesülés… ebből a két világraszóló eseményből áll Románia túl réginek a
legnagyobb jó szándékkal sem nevezhető históriája. 1859-ben egyesítette
Havaselvét és Moldvát az egy évvel később elzavart Cuza – ezt nevezik
kisegyesülésnek, majd 1920-ban Trianon tette naggyá a korábbi kifli alakú
kisegyesült országot. És elkezdődött a dicsőséges történelem, az „ahány
évtized, annyi árulás” jelszó alatt.
Nézzük
meg e fasiszta állam történelmének a nemzetközi jog és az erkölcsök ellen
elkövetett múltját, hiszen gyilkosságokkal, vérengzésekkel tűzdelt történetükhöz
ma is híven ragaszkodnak, s a legvérengzőbb oláhok lettek mára a legnagyobb
nemzeti hősök. Ha ugyanezt az elemzést más országokkal kapcsolatban tennénk,
érdekes tényekre bukkanhatnánk. Ali baba és a negyven rabló meséje is eszünkbe
juthatna az Ezeregy éjszakából, de bizton állíthatjuk, hogy Hitler szobrokkal
lenne tele Németország, ha úgy ítélné meg az EU a ’44-es német demokráciát,
mint a románt, néhány héttel ezelőtt. Ha a mában kutakodnánk, akkor Kim Dzsongun
is példakép lehetne. Hiszen a történelemben mára jutottunk el odáig, hogy az
erkölcs és normalitás helytelenné vált, s az erkölcstelenség, a gyilkolás
példaértékű magatartásként ítéltetik meg a világ látható és láthatatlan vezetői
részéről.
De
ne kalandozzunk el. Lássuk Romániát – tegnap és ma…
A
román demokrácia Ceausescu államában mindenkire vonatkozott. Senki nem ehetett –
kivéve a gyevi bírót –, senki nem beszélhetett a fennálló rendszer ellen, és
senkinek nem járt a klasszikus értelemben vett igazságszolgáltatás. Diktatúra
volt, ahol a rend őrei nyugodtan felakaszthattak bárkit az erdő szélén, kirúghatták
a várandós anyából a gyermeket, vagy megerőszakolhattak bárkit, akit kiszemeltek
maguknak a Securitate lovagjai. Az agyonveretés mindennapos volt, és a polgárok
megfélemlítése olyan méreteket öltött, hogy annak máig tapasztalhatjuk az
idősebb korosztály szellemiségében megmaradt hatását.
Aztán jött 1989 karácsonya, amikor a Stille Nacht-tól a Mennyből az angyalig minden ment a román TV-ben, mert néhány napra magukra erőltették az európaiságot, a normalitást, hiszen a helyzet egyértelműségében volt némi kétely is, amelyet ezzel a tőlük nem várt, és el nem várható magatartással igyekeztek túlélni.
Ám
a politikai helyzet megerősödésével és a Ceausescu házaspár megölésével
hatalomra került a kommunisták második vonala, amely folytatta a magyarellenességet,
a negatív diszkriminációt, amolyan meg nem hozott, de hagyományos
magyar-törvények szerint. A román diktatúra nem maradt abba a kommunista
rendszer rájuk is kötelező megszüntetésével, csak a módszereken finomítottak.
Európaiabbá lettek. Ám újra feltűnt, és azóta is él a fasiszta szellemiség,
amelyet az ortodox egyház, Antonescu és Juliu Maniu vezettek be jóval korábban
a román politikai-, és közéletbe.
A mai kor legnagyobb fasisztái Romániában fundamentalista oláh ortodox papok...
Ezek két irányban nyitottak frontot. A katolikus egyház ellen és a magyarok ellen. A németekkel és az izr. vallásúakkal (nemzetiségűekkel) nincs dolguk, hiszen azokat Ceausescu már eladta. Maradtak tehát közellenségnek a magyarok-székelyek, akiket nem sikerült megtörni, legfeljebb elüldözni. A maradék másfél-millióval ma, az ortodox egyház és az ő parancsaikat maradéktalanul és jó pénzért végrehajtó Dan Tanasa végez, alantas hitleri módszerekkel. Ugyanis az ortodox egyház és az említett politikai gazember épp úgy bánik el a magyarsággal, mint a náci Németország az izr. lakosokkal és azok szervezeteivel. Mintha csak a Mein Kampf lenne az ortodoxok bibliája.
Manapság
minden magyarlakta, sőt magyar többségű városban, a fasiszta román bíróságokkal
karöltve leparancsolták a magyar és a székely zászlókat a polgármesteri hivatalokról,
másutt épp ezeket akarják kitétetni, nemzeti ünnepeiken az oláh ortodox papok
nyilvánosan alázzák a székelyeket, s egy-egy településen a magyar feliratok
miatt is tett már feljelentést a Svájcban élő fasiszta Dan Tanasa. Eközben Andrei a Hargita
és Kovászna megyei oláh ortodox püspök kitüntetésben részesítette a román
feljelentgetőt, mert e két megyében olyan ámokfutást végzett, amelyet csak
Maniu-gárdák véres cselekményeihez, vagy Antonescu izr.ták elleni
gyilkosságsorozatához lehet hasonlítani. Igaz, ez a rombolás, ez a magyar-gyilkosságsorozat
rosszabb, mint az előbbi kettő gyilkos ámokfutása, hiszen Dan Tanasa és Andrei,
oláh ortodox püspök a lelkeket öli meg, a lélek sebeibe dörzsöli a sót.
E
faizmushoz azonban nem csak a magyarokkal szemben érvényesül, hanem a romániai
katolikus egyházat és a pápalátogatást is mélyen érinti. Ugyanis az oláh
ortodox fundamentalisták sajtója mindent, ami katolikus, erőszaknak, lopásnak
és aljasságnak minősít, nem kímélve a román katolikus püspököket és papságot,
kirohanásaiban. Ám, ez jellemző nem csak a fundamentalistákra, de az egész oláh
ortodoxiára is, amely mintegy negyven évig bitorolta a görög katolikusok lelkét,
templomait és javait, s ma a római katolikusokat akarja ugyanabban a helyzetben
látni…
A
román ortodox egyház nem más, mint egy, az államfasizmus kiszolgálója, olyakor
pedig parancsnoka. Hiszen Marosvásárhelyen 1990 márciusában is az ortodox pópa
tüzelte fel a hodáki és libánfalvi parasztokat, akik botokkal és egyéb
eszközökkel felfegyverkezve érkeztek buszokkal Marosvásárhelyre… Később is az
ortodox pópák és a már említett püspök igyekezett ellenségeskedéseket szítani
az oláhok és a székelyek között hol több, hol kevesebb sikerrel. Tehát azt is megállapíthatjuk, hogy ebben is követi
a hitleri fasizmus tematikáját és módszereit a mai oláh ortodox egyház és annak
minden kiszolgálója. Ma már a marosvásárhelyi iskolákat támadta meg a fasiszta szellemiség, bezáratva a katolikus iskolát és felszámolva a magyar egyetemi oktatást.
Dan
Tanasa pedig, ennek a fasiszta modornak és szellemiségnek a svájci jólétben
élő, de aljas és embertelen kiszolgálója és haszonélvezője, akit viszont a
román fasiszta szellemiségű bíróságok – a nemzetközi kisebbségi jogokkal ellentétben
–, mindenben támogatnak. A fasizmus is így válik elfogadhatóvá az Európai Unió
számára. Hiszen, Románia az Unió szerint jogállam…
S
miközben mi, anyaországiak azzal foglalkozunk, hogy a balos ellenzék miként
támadja Magyarországot belülről, s Szanyi Tibor milyen ocsmány, magyarellenes
és hazugságokkal teli levelet írt Sargentitninek, keveset foglalkozunk a sokat
emlegetett elcsatolt nemzetrésszel, s azokkal, akik éppen úgy gyilkolják a magyar
lelket ott, mint itthon a bolsevikok méltó utódai… csak éppen az előjel nem
ugyanaz. Mert amíg mi elítéljük a „dan tanasákat”, addig tudnunk kell: ők legalább
a saját nemzetük érdekében aljaskodnak fasiszta ortodox elveik alapján. Míg
Szanyi és a bolsevikok ugyanazt teszik a magyarok ellen… egészen más érdekek
mentén, nagy pénzekért.
Érdemes
volna tehát jobban odafigyelni mindkét ordas ellenségünkre, mert hovatovább
késő lesz felfedezni az összefüggéseket. Nem megerősített hírek szerint, Dan
Tanasa kapcsolatban van a hazai bolsevik ellenzék néhány éllovasával… de ez már
egy másik cikk…lesz...
Stoffán
György
2019. január 25., péntek
Magyar mise....
„Megtört a jég, jaj de jó, ez az engedmény, jobb, mint
a semmi”…. hangzanak el az örömteli, jámbor vélemények arról a képmutató
és cinikus megoldásról, amelyet feltehetően a pápalátogatás idejére hozott
Gergely Péter, alias Petru Gherghel jászvásári püspök a csángó magyarok ügyében.
Eszerint a csángó magyaroknak havonta egyetlen alkalommal,
egyetlen bákói templomban engedélyezte a magyar nyelvű szentmisét, amellyel két
olyan papot bízott meg, akiknek a falujában évtizedekkel ezelőtt – a jászvásári
püspökség hathatós segítségével – kihalt a magyar nyelv.
Magyarul, miről is van szó, s örvendezhetünk-e ezen a
tipikus román, de cseppet sem keresztényi, még inkább nem Krisztust követő
megoldáson? Örömre semmi ok, hiszen a következő apróságokkal aligha számolt a
janicsár oláhvá vált püspök… Mint a közleményben foglaltatik, ez a nagyvonalú „engedély”
addig érvényes, amíg lesz elegendő hívő ezeken a bákói magyar miséken.
Nos, a részletekben bújik meg az ördög.
A Csángóföldön ma mintegy 90.000 magyar anyanyelvű
csángó él, akiknek a nagyobbik része idős, hatvan feletti ember. Ezek az
emberek nem azt kérték már II. János Pál magyarországi látogatásán, hogy
egyetlen, tőlük száz kilométerre eső városban lehessen havonta egyetlen vasárnap
szentmise, hanem azt, hogy saját falucskájuk templomába mehessenek, és ott
hallhassák magyarul Isten Igéjét. Hiszen a mai romániai életszínvonal nem
biztos, hogy lehetővé teszi, hogy a kollektív nyugdíjból vásárolt BMW-be
bevágódjon a nyugdíjas és elruccanjon Bákóba a magyar misére… az alábbi 95
településről. S, ha úgy is volna, kíváncsi lennék arra, hogy hogy fér be a Szent
Miklós katedrálisba 90.000 ember ha a 95 csángóföldi faluból minden magyar
misét hallgatni akaró testvérünk odasereglenék. …
A közlemény ugyanis – mint fent írtam – azt
hangsúlyozta, hogy ha elegendő hívő lesz Bákóban, akkor akár folytatódhat is ez
a nagylelkű püspöki engedély… de csak Bákóban…
A cinizmus és a kutyának vetett csont egyesül ebben a gyalázatban,
amelynek ma olyan sok magyarországi és erdélyi örül. Hiszen igazi „engedély”
csak Romániában kell efféle hitbéli ügyekhez. Mert aki a krisztusi áldozat
részese kívánna lenni saját nyelvén, azt nem volna szabad ebben akadályozni. Jézus
szerteküldte tanítványait, hogy hirdessék az Evangéliumot minden nyelven, és ehhez
a Szentlélek adott tudást… Egyedül az oláh katolikus püspökök érzik magukat a
Szentléleknél nagyobbnak, és Jézus parancsait felülbírálni jogosultnak. Hiszen
nem a paphiány az, ami gátolta a magyar pasztorációt a Csángóföldön, hanem az
aljas oláh politika, amely erőszakosan igyekezett még a templomokban is
oláhosítani, s hazudta azt, miszerint a csángók elmagyarosodott oláhok volnának…
Ez pedig nevetséges… de inkább siralmas állítás, ha például a madéfalvi
veszedelemkor Moldvába szököttekről beszélünk, vagy az évezrednél régebben ott
élő csángó testvérekre, akiknek ősei magyarul köszöntötték Árpád vezér seregeit
is…
Nem ajándék, nem nagylelkű felajánlás, nem valamiféle
külön engedély ez, hanem a csángók és az erdélyiek arcul köpése püspökileg.
Mert egy keresztény, Krisztust követő pap nem a származást, a nyelvet nézi,
hanem az embert, aki anyanyelvén tanult meg imádkozni és azt az imát saját
faluja templomában mondaná el szívesen vasárnapról-vasárnapra.
Most a pápalátogatás előtt, a szokásos román
mentalitás szerint engednek cseppet a gyeplőn, s odadobják a csontot az „éhes kutyának”,
hogy érezze, törődnek vele is. Igazából azonban csak egy cinikus arculcsapás,
egy keresztényietlen szemberöhögés, népbutító ócska cirkusz ez az engedély… amely
felülbírálja a Szentlelket, Jézust és a keresztény elveket. Jobb lett volna, ha
minden marad úgy, ahogy eddig… s azt még mi sem tudjuk, hogyan fenyegeti a
helybéli román katolikus pap híveit arra az esetre, ha mégis elmennének Bákóba,
akkor egyszer… a hónap kijelölt vasárnapján… S amíg a félromán pap elmakogja majd
magyarul a misét ott Bákóban, addig a csángók többsége saját falujában továbbra
is oláhul kénytelen misét hallgatni. Mert Jászvásáron így határoztak.
Azonban, mi magyarok és csángók bízzunk Mindannyiunk
somlyói Édesanyjában, a Segítő Szűz Máriában… Mert Hozzá mindig mehetünk… s Ő
magyarul is megérti könyörgésünket, s Őt nem tudja egyetlen püspök, de még a
pápa úr sem elfordítani hűséges népétől…
Stoffán György
2019. január 22., kedd
„Szrtájk, foradalon, raszolgák, szabad sajtot”… avagy 1918 vs. 2019…
Jó nézni, hogy a tüntetések résztvevői nem kiművel
emberfők, amelyekben a haza igazi ereje volna … A feliratok, a vissza-visszatérő
trágár rigmusok, a miniszterelnöki privilégium, amely szerint „Orbán egy
géniusz”, jól jellemzi azt a műveltségi szintet, amelyen az ellenzékiség oly
mély gyökereket vert, hogy immár száz esztendeje nem száradt ki. Hiszen eleik, 1919-ben
hasonlóképpen igyekeztek a magyar történelmen, a magyar kultúrán és keresztény
magyar hagyományokon túl lépni és ezért még gyilkolni is képesek voltak. Van
tehát nekik is hagyományuk. Igaz, proli-hagyomány, amely még messzebbre nyúlik
vissza… Mert minden társadalom olyan, mint egy felépítmény. Van teteje és van
alja. Nos, a teljesen értetlen tüntetők, akik rabszolgatörvényt emlegetnek, de
a vasárnapi boltzárat is ellenezték, akik az oktatás színvonaláért hőbörögnek, közben
úgy káromkodnak, mint a diplomás kocsis, nem biztos, hogy valóban tudják, miért
vannak az utcán. Ezt igazolja néhány interjú, amelyet bátor jobbos tv-sek
készítettek a résztvevőkkel.
Mégis, mindezek ellenére vannak aggályaim. Kicsit
komolytalanul fogja fel ezeket a tüntetéseket a jobboldal. TV-s műsorokban
jókat röhögnek rajtuk a nemzeti újságírás „nagyjai”, gúnyos hangvételű
megszólásokat hallunk lépten-nyomon, s úgy tűnik, mindenki hátradőlve veszi
tudomásul, hogy országos „szrtájk” helyett, két-háromszáz proli ordítozik a
fővárosban, s vidéken is csak néhány szereplő akar rendszert, kormányt, népet
váltani. A jelenség viszont sokkal veszélyesebb – szerintem – mint amilyennek
látszik.
A történelem bizonyította, hogy a csőcselék nem a
számarányától veszélyes, hanem attól, hogy kik állnak mögötte és ezeknek mennyi
befektetendő pénzük van. Nos, ma az „Európa-rombolás és keresztényüldözés, valamint
a nemzetállamok megszüntetése” projektre számolatlanul érkezik a pénz minden,
még ellenálló országba. Ennek pedig az a következménye, hogy ez a ma még
látszólag ártalmatlan, lyukas zoknis ellenállás egyik pillanatról a másikra
súlyossá válhat, mert ha néhány értelmesebb ember kerül a mai ellenzéki vezetők
helyére, akkor máris kezelhetetlen lesz a helyzet.
Ha csak Lenin hatalomátvételére gondolunk, a képlet
semmit nem változott. Annyiban lett csak rosszabb, hogy akkor elszigetelt és
nem világméretű bolsevizmust láttunk, hanem egyfajta próbálkozást, sok-sok
pénzzel a háttérben. És akkor is németek fizették ezt a fajta embertelenséget.
1918 januárja ma is tanulságos történelmi helyzet kéne, hogy legyen. Ha ma egy
világméretű liberális támadássorozatot nem állítunk le időben, akkor a
történelem ismételni fogja önmagát. Jöhetnek a lágerek, a szovjet-típusú koncentrációs
táborok, a dugig tömött börtönök, a gyilkosságok, amelyekre annak idején Lenin egyértelmű
parancsot adott.
A liberális-kommunista-bolsevik mindig ugyanaz
marad. Papok százezreit gyilkolták meg akkor, s ma is papot, püspököt fenyeget
a méltó utód, azaz a DK háborodott elnöke. Falvakat éheztettek halálra akkor,
ma pedig a gazdasági növekedés ellen keltenek hangulatot, mindenféle hazugságot
és rágalmat hangoztatva, s amikor hatalmon voltak, minden ár az egekig szökött.
Csaknem koldusbotra jutott az ország.
A szovjet hatalomátvétel forgatókönyve ugyanaz
volt, mint a mai forgatókönyv… ugyanazzal a népréteggel végrehajtatva. Csakhogy:
akkor a Lenin féle világforradalmi elképzelést nem tudták megvalósítani, mert a
nemzetállamok, a hit, és a hazaszeretet megállította a sátáni projektet. Ma
azonban más a helyzet. Évtizedekig készítették elő a nagy forgatókönyvírók a
nemzetállamok szellemi és lelki leépítését, s így Európa nagyobbik részén nem
áll útjába senki e liberális-bolsevik hatalomvágynak, de a beszállított
idegenek miatt már fél is a társadalom, hiszen a bűnözés, az erőszak, a gyilkosságok
ma már mindennapossá váltak Európa nyugati felén.
Pénz, gyűlölet és ostobaság minden mennyiségben
rendelkezésére áll a forgatókönyv íróinak, akiknek nagyapjai, szülei írták a
korábbiakat… 1917, 1919, 1947… és sorolhatnám.
Ma ismét a primitív, kulturálatlan és szellemileg
leépült társadalmi réteg hangoskodik… ma még csak hangoskodik, de az elembertelenedés
fertőz, mint a háború embertelensége. A pénz pedig vonzza azokat, akiknek nincs
igénye sem a tisztességes életre, a haza iránti elkötelezettségre, és akik
irigységből, kapzsiságból embert is ölnének, mert annak többje van, mint neki.
A papokat, az egyházakat utálni is trendi, valamint az épülő Budapestet megrongálni,
és a miniszterelnök elleni gyűlölettel az ország ellen fordulni… és az Unióban Magyarország
nemzeti voltát sárba taposni… ez az egyetlen bolsevik program, erre irányul a
bolsevik propaganda, s már Salvini ellen is idejárnak tömtetni az elvtársaik.
Súlyos hiba, sőt bűn, hogy nem történik
feljelentés, s ha történik, az is az ő bolsevik oldalukról, s a bolsevik bíráság
is nekik ad igazat, mert ők összetartanak.
Tehát ne felejtsük el 1918 januárját és 1919 Magyarországát…
Tehát: amíg kiröhögjük őket, lekicsinylően
viselkedünk velük szemben, addig ők erősöd(het)nek… Május pedig még messze van,
s az sem biztos, hogy a forgatókönyv írói bedobják a bolsevik gyeplőt a
nemzetállami lovak közé… mert a forgatókönyv állandó. Az ellenséget lebecsülni
pedig, egyenlő a háború elvesztésével… – tartották a rómaiak.
S ha békét akarunk, háborúra kell készülnünk. És az
ellenséget sokkal jobban szemmel kell tartanunk, mint eddig tettük. Mert
Leninék sem voltak sokan 1918 januárjában, mégis százmillió halott maradt a
bolsevik eszme 100 éve után… és ez az eszme, ma Budapest utcáit, Magyarország
településeit fertőzi ismét… Meddig még, s hová vezet?
Stoffán György
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)