2013. június 3., hétfő

„Mocskos oláh, büdös zsidó!” vs. Mt 5:44



(Gondolatok Trianon évfordulóján)

Tragédia volt 1920. június 4-e. Drámai az óta minden olyan nap a magyarság számára, amely erre az évfordulóra emlékeztet, s tragédia az is, ahogyan emlékezünk, vagy nem emlékezünk erre a napra. Az évek szállnak, a történelem kerekei bedarálnak minket, és mi mégsem tanulunk a történelemből, sorsunkból, közeli és távoli múltunkból. Van nemzeti méltóságunk, de a világ előtt még sincs, mert egy ostoba kis politikai pártocska, hangzatos beszédekben, aljas parlamenti felszólalásaiban a világ elé viszi és általánosíttatja a nemzetközi sajtóval azokat a nyilas eszméket, amelyek egyszer már vakvágányra vitték Magyarországot, de ez a vakvágány milliók életébe került. E párt bármilyen összejövetelt szervez, ott mindig elhangzik a „mocskos oláh, a büdös zsidó”, nem épp a kulturáltságra mutató szlogene, de azt is sok helyütt láttuk, hogy kart lendítve ordítják végig a Székely Himnuszt. A többi ellenzéki párt vádaskodással, nemzetközi szinten  hazudozással és hazaárulással "harcol" a magyarság ellen, Magyarország és annak választópolgárai ellen, semmibe véve a demokráciát, a választópolgárok akaratát. Közben a demokráciára hivatkozik... Ocsmány és aljas magatartás ez, amelyet nem lehet betiltani, és nem is akarja senki betiltani, csak szóban hadakoznak ellene, hiszen a szavazatokért és a parlamenti helyekért akár a hazaárulásig is elmegy minden megélhetési politikus.  Megemlékezésükön pedig arról hazudozik és viszi tévútra hallgatóit a tanult, de a politika miatt magát félkegyelműnek mutató ügyvéd, hogy Trianont felül kell vizsgálni. és ez a felülvizsgálat visszaadja majd az elvett  területeket az anyaországnak – mind a hatmillió erdélyi románnal, kétmillió cigánnyal és másfél milliónyi magyarral. Hogy lehet ekkora botorságokkal lázítani a népet. Mekkora fizetséget kaphat egy tanult ember azért, hogy efféle aljasságokkal, a realitásoktól távol lévő állításokkal félrevezesse pátja tagságát? Nem más ez, mint minősíthetetlen és előre kitervelt gyűlöletkeltés. Különösen úgy, hogy a határon túli magyarságnak jogokat követel, míg a magyarországi nemzeti és vallási kisebbségeknek minden jogát megkérdőjelezi… még a kegyelet jogát is!

Az emlékezés pedig, nem ez! Az emlékezésnek méltósága van. Halottakra, meggyilkolt magyar testvéreinkre, elrabolt területeinkre és azok lakosságára emlékezünk, a szenvedésre emlékezünk, amelyből bőven jutott a magyarságnak a 20. század rémes évtizedeiben. Trianon emlékezete nem lehet más néven örömünnep. A halottak napja sem lehet más, mint halottak napja. A gyász napja, az emlékezés napja!

1919-ben a vesztes és nem általunk kezdett háború után, vérszomjas moszkoviták szállták meg hazánkat, és a hazai tisztességes magyar zsidóságot is veszélybe sodorva, zsidó lumpenproletár tömegeket lázítottak fel a magyar nemzet, a keresztény magyarság és a becsületes magyar zsidóság ellen. Nem vallási alapon tették ugyan, hiszen a vallásos magyar zsidók hangosan ellenezték e lumpenproletár sziléziai zsidószatócs-horda ámokfutását… a háború utáni felfordulás így még tragikusabbá vált. Majd jött Trianon, amely felszabdalta a megkínzott és kirabolt országot… Alig három évtized múlva a következő tragikus megpróbáltatás: a kommunizmus, amely e trianoni tragédiát szándékosan és aljasul elhallgatta, s amelynek a vezetői azok a sziléziai lumpenek voltak, akik 1919-ben elmenekültek a győztes nemzeti hadsereg megtorlásai elől, akik miatt kialakult egyfajta – már nem szelektáló és józanul mérlegelő – zsidóellenesség Magyarországon. Sajnálatos, de emberileg érthető ez az ellenérzés, hiszen tagadhatatlanul részesei voltak a 45 utáni megtorlásoknak és politikai pereknek ezek a 19-es "lumpenszatócsok", bírókként, verő-és kínzólegények-és lányokként, besúgó házmesterekként, politikai elitként… Trianon fájdalma, a negyvenöt éves kommunista történelemhamisítás miatt, csak az elszenvedők számára maradt világos és érthető szenvedés.

A magyarországi magyar balgán visszakérdez még ma is: - miért, mi volt június 4-én?

Mert a magyarországi magyar nem élte át azt a borzalmat, amit az elcsatolt területek magyarjai… amikor a vérszomjas részeg román csőcselék betör a faluba és a férfiakat az iskolaudvaron egytől-egyig kivégzi (Sófalva). Nem élte át, hogy várandós asszonyát a tót favágóból lett rendőr megerőszakolja, majd lelövi, de azt sem tudja a magyarországi, mit jelent, ha éjjel odaáll a szlovák rendőrség autója, és a családfőt minden indok nélkül Ilovára, a börtönbe viszik – meghalni. (Jahndorf - Horvátjárfalu - Jarovče). Nem tudja a magyarországi annak a magyarnak a fájdalmát, aki idős szüleit lőtt sebekkel az udvaron halva találja (Kászonaltíz), s nem látta a magyarországi tudatlan magyar, s elképzelni sem tudja, miként mozgott a föld a tömegsírokba belelőtt magyaroktól, az elföldelés után két nappal is (Földvár, Brassó megye). Az elcsatolt magyarság efféle kínokat és fájdalmakat élt át évekig! Megszámlálhatatlan az a keserves óra, nap, hét, hónap, amely rettegéssel telt el, s telik el olykor manapság is ezeken a területeken. A mai magyarországi magyar csak azt látja, hogy a magyar törvények másokat, más nemzeteket és vallási közösségeket védenek, de őt, mint magyart nem! Ma már az utódállamokban jobban védik a törvények a magyarokat, mint Magyarországon. A magyar polgár föl sem fogja ennek a ténynek a valósságát, csak amikor hivatalos helyen – mert magyar – ő kevesebb joggal bír, mint az itt, velünk élő - nem magyar.

Trianon ez, a liberalizmus legjavából merítve, miközben mindenki arról beszél, hogy egyenlők a jogok, és egyenlők a kötelességek minden magyar állampolgár számára… Trianon óta minden hazugságra épül Európában, s ma Európa is önmaga Trianonját éli… nem feldarabolják, hanem megsemmisíti önmaga kultúráját, keresztény múltját, erkölcsi normáit, mert abnormális liberális és szocialista szellemiség – mint egy féreg rágja szét az öreg kontinenst Khon Banditával és Martin Schulzcal az élen. Trianon van ma Európában, hiszen férfi a férfival, nő a nővel léphet házasságra, s gyermeket is nevelhetnek ezek a testi-lelki, érzelmi torzók. Az óvodákban betiltják a lány és fiú vécéket, hogy ne legyen a nemi identitás megkülönböztethető. Egy magyarországi liberális párt pedig azt akarta elérni pár évvel ezelőtt a Parlamentben, hogy a pedofília elfogadottá váljék 14 éves kortól… és sorolhatnám az uniós Szodoma és Gomora visszataszító liberális és szocialista ismérveit.

Nekünk, magyaroknak bizony keményen meg kell küzdenünk mindezzel. Alaptörvényünk Isten, a hazát és a családot tartja szentnek és sérthetetlennek, felelősséget vállal a Kárpát-medencében élő magyarokért, és ősi értékeinkért, kultúránkért… nem tagadja, sőt, elismeri a kereszténység, mint nemzetmegtartó erő voltát… A magyar kormány nem csak Alaptörvényt alkotott, de aszerint irányítja az országot is, politikai viharokkal szemben, az uniós gazdasági zsarolásoknak is ellenállva. Georg Soros, a zsidó pénzügyi guru állítólag rengeteg pénzt fektet abba, hogy hazánkat lejárassa, hogy keresztény magyar kormányunkat megbuktassa és vádaskodó, gyalázkodó magyarországi politikusokkal sároztassa be Magyarországot és a magyar nemzetet. Trianon ez ma is, hiszen az 1920-ban működő berkek mai képviselői igyekeznek még nagyobb károkat és még nagyobb sérelmeket okozni a magyarságnak. Csakhogy ez egyre nehezebb nekik… Mert vannak ugyan, akik ordítozzák a „büdös zsidót és a mocskos oláhot”, mégis egyre kevesebben csatlakoznak a hazudozó csürhéhez, a gyűlölködésből politikai erőt kovácsoló újnyilas Jobbikhoz. Egyre többen ismerik fel, hogy nekünk ma Magyarországon és a Kárpát-medencében egészen más a dolgunk. Nem a gyűlölet szítása. Ma, a jó gazda szemével kell figyelnünk a „mezőt”, azaz a Kárpát-medencét, annak minden egyes lakóját, lett légyen az a magyaron kívül román, szerb, szlovák, zsidó vagy ukrán. Mert ők is a mi felelősségünk!

Ma van az ideje annak, hogy az európai és hazai magyar-és idegengyűlöletek közepette megkeressük magunkban és másokban a szeretetet, az egyetértést, a szabadsághoz vezető utat, s keresztényként megtaláljuk azt a parancsot, aminek fényében valóban kereszténynek nevezhetjük magunkat, s amely nélkül nem vagyunk(!) keresztények, hiába is bizonygatjuk ezt. A "Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat, akik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal, akik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért, akik háborgatnak és kergetnek titeket!" (Mt 5:44) - parancsot.

Ha - mint büszkén mondjuk sokszor -, Istentől kaptuk ezt a földet, úgy azt is mondanunk kötelező, hogy a szeretet-parancsot is Istentől kaptuk, és ez a parancs a kulcs ahhoz földhöz, amely a miénk lehet - ha akarjuk, ha akartuk volna. De akartuk-e? Nem öltünk-e meg e Kárpát-medencében mi magyarok ötven év alatt 13 millió magzatot, nem fordítottunk-e hátat a templomnak, s Szlovákiában nem tót iskolába íratjuk-e gyermekeinket, mert úgy könnyebb lesz megélnie?

Felemlegetni, amit tettünk, és amit nagyon, de nagyon rosszul tettünk, immár felesleges.

Inkább, Trianonra emlékezve a jövőt, a kivezető utat kell megtalálnunk. Ez pedig nem más, mint a békekeresés azokkal, akikkel együtt vagyunk kénytelenek élni, akiknek a nemzete 1920. óta felettünk áll, hiszen a közhatalom az ő kezükben van. A ékét kell keresni és túlélni együtt, egymás kezét fogva, egymást segítve. Mert a Kárpát-medencét megkaptuk, s mint gazda kaptuk meg annak minden lakójával együtt, akikért felelősséggel tartozunk. Ma különösen, hiszen Európában mi vagyunk az egyetlen nemzet(!), amely képes megvédeni a kereszténységet, képes menedéket adni az üldözöttnek, és képes utat mutatni annak, aki útvesztőbe került, s képes vigyázni a Szent Korona népeire.

A Kárpát-medencét papíron osztogatni, határokat húzni és országoknak lecsippentgetni belőle lehet. Azonban a Kárpát-medence nem óvodai papírkutya, hanem egy olyan földrajzi egység, amely megváltoztathatatlan. Aki ebben a földrajzi egységben él, az ugyanazt kell, hogy megélje, amit a más nyelvet beszélő, de ugyanitt élő honfitársa. Így válik majd újra egységessé az, amit 1920-ban és 1947-ben ostobán és erőszakosan – óvodás módra –, hazudozások alapján szétszabdaltak. Egységessé válik, de nem biztos, hogy nekünk magyaroknak lesz újra egységessé. Hiszen mi nem szaporodunk, nem hiszünk, nem tartunk össze, és nem utasítjuk el a „mocskos oláh és a büdös zsidó” mondatokat a Jobbik tüntetésén, s nem büntetjük azokat, akik 22 millió románnal fenyegetik a csonka-országi tudatlan társadalmat…  

A megoldás tehát, hogy azok a magyarok, akik értik miről írtam, terjesszék! Terjesszék, hogy meg kell értetni a Kárpátok gyűrűjében a békekeresés fontosságát, a szeretetet, az egymásrautaltság felismerését azokkal a nemzetekkel, aki még mindig félnek tőlünk, akik még mindig féltik tőlünk saját földünket, szülőföldjüket, akik még mindig a rabló gyűlöletével tekintenek ránk, a kiraboltra… Az idő és a mi ostobaságunk nekik dolgozott.

Egy a közös feladatunk ma, 93 évvel Trianon után: túlélni a mai liberális Európát, annak ámokfutását, itt a Kárpát-medencében, együtt a velünk élő nemzetekkel, vallási felekezetekkel. EMBEREKKEL(!), akiket Isten saját képmására alkotott, s akik ha ellenségeink is, szeretetünkre vágynak Jézus tanítása és parancsa szerint. Ezt megértve és ennek hittel eleget is téve talán igaz lesz Szent István halála előtt elmondott néhány szava: „A magyar nép az én népem, és az én népem nem vész el a történelem viharaiban.„ 

Stoffán Antal , 2013. június 4-én Halásztelken elhangzott megemlékező gondolatait felhasználva írta: 
S.  Gy.