2012. június 8., péntek

Schweitzer főrabbi cáfol...


„Álltam az utcán, a Károly körúton, nem messze a lakásomtól. Taxira vártam, hogy be tudjak menni a hivatalomba. Tudja, már nehezen mozgok. Odalépett hozzám egy ötven-hatvan év körüli, szokványos utcai öltözéket viselő férfi. Mintha mondani akarna nekem valamit. Egész közel jött, és fennhangon kijelentette, hogy ’utálom a zsidókat’. Vagy: ’gyűlölöm’. Nem is emlékszem, melyik szót használta. Aztán eltűnt az utca forgatagában.” - mondta egy napilapnak Schweitzer József főrabbi.

Tehát, nem volt inzultus, szidalmazás és nem volt semmi... egy ember odament a főrabbihoz és elmondta neki a véleményét, majd távozott. Örülök részben annak, hogy az öreg tudóst nem bántották, nem egzecíroztatták, másrészt annak is, hogy Áder János levelének tartalmát a magam szerény eszközével visszautasítottam. Ugyanis ha megtörtént volna az, amiről a Síp utcai hazudozók (Mazsihisz) írtak, magyarán, hogy bántották az öreg rabbit, akkor is jogos volt a visszautasításom, s így még inkább... Sem a hazudozásban, sem a műbalhé utáni fenéktisztogatásban, sem pedig a gyűlölködésben nincs része tehát a magyarságnak... az egész főrabbis história csupán arra volt jó, hogy lejáratta a magyarországi keresztény történelmi egyházak vezetőit egy héten belül másodszor(!), s megmutatta, hogy Áder János - aki helyett Kövér Lászlót többször javasoltam - milyen ostobán és felelőtlenül járt el, s hagyta, hogy a Zoltai-féle gyűlölködő Mazsihisz (zsidó jobbik! – a szerk.) egy hazugsággal hülyét csináljon belőle. No, ez az, ami tökéletesre sikerült!

Stoffán György - Európai Idő