2017. december 13., szerda

Brunner néni (Karcolat a Havas-, és egyéb ügyek margójára)



Képünk illusztráció


A bíróságok megteltek zaklatásos ügyekkel. Ki-ki a maga sérelmes emlékeit mesélte el, beidéztetve azokat a gazembereket, akiket vagy meg vagy nem, vagy akik meg vagy nem… Az új liberális trend sikere óriási volt. A "mond el ki igen és ki nem", szinte vetékedőméreteket öltött. 

Brunner néni is ott toporgott a bíróság folyosóján. Az egykori celeb szélesre festett ajkakkal, mély dekoltázzsal és ráncai között fel-felvillanó tetkóival úgy állt a tárgyalóterem előtt, mint egykor a „Dugvilla” című TV-Show kamerái előtt, amikor épp megnyerte a szívószálas vetélkedőt. Brunner néni nem jött egyedül. Öt barátnőjét és kettőnek a gyászjelentését hozta magával tanúnak, az általa beidéztetett Bumsen bácsi ellen, aki valamikor a Tv nagyura volt. A hangszórón keresztül megszólalt a jegyző: – Brunner Matild sértett és Bumsen Tódor ügyében kérem befáradni.



Brunner néni sietve tárta nagyra az ajtót, mert két barátnőjét és a vádlottat tolókocsiban hozták a tárgyalásra. Igaz, Brunner néni nem a vádlottnak nyitotta ki az ajtót.

A bíró tágra nyílt szemmel nézte a felperest és kompániáját, majd megkérdezte hol a vádlott. Bumsen bácsi felemelte fehér botját, jelezvén, hogy ő az a perverz szemétláda, akinek ma, itt el kell számolnia a sötét múltjával…



A bíró az ilyenkor szokásos ügyeket kezdte intézni, amikor Brunner néni a személyi igazolvány keresése közben már elkezdte mondani a történetét… - és tudja bíró úr, már a válogatás alatt úgy nézett rám, mint egy kurvára. Na jó, hát valamikor…, de ez nem jelenti azt, hogy úgy is kell rám nézni.

A bíró leintette: – akkor tessék beszélni, amikor kérdezem.

Brunner néni némi sértődöttség mellett befejezte… de nem egészen: – Na ez is olyan fatökű, mint ez a szemét tróger… suttogta, és mélyen nézett volna Bumsen bácsi szemébe, ha azon nem lett volna fekete szemüveg. Bumsen bácsi egykedvűen ült tolókocsijában, s nagy türelemmel várta, hogy a nővér kicserélje az infúziót…



Amikor az adminisztrációval végzett a tisztelt tanács, a bíró felszólította a bent lévőket, hogy aki tanúként jelent meg, az távozzon a teremből. Brunner néni barátnői tehát kimentek, s ott maradt a két peres fél… no és a Bumsen bácsi ápolónője, aki nem tanú volt, hanem személyzet.

Most tessék elmondani kérem, hogy mi a per tárgya – mondta a bíró, szót adva Brunner néninek…



        Hát kérem az úgy volt, hogy a „Dugvillába” jelentkeztem, mert már rühelltem kint állni a Hunyadi János szobor alatt télen-nyáron. Tetszik tudni, akkor még nem volt meg a Hilton sem, és én olyan hülye helyet találtam magamnak, hogy oda csak szerelmespárok sétáltak fel a nyári éjszakában… Állhattam ott én hetekig, amíg annyit kerestem, mint az Astoriában dolgozó kolléganők egy este… Hát jelentkeztem a „Dugvillába”… vagy ezt már mondtam? Már ahogy felmentem a Tőzsdepalota lépcsőjén, megláttam ezt a csinos szép, jóvágású fiatalembert… még szerencse, hogy megbotlottam a középső nagy ajtó küszöbén, és ha nem kap el, akkor ott töröm össze a pofámat… de ez megfogott, és felvezetett az aulába. Közben megkérdezte, hogy miért vagyok itt. Én mondtam, hogy villalakó akarok lenni.

És jött a válogatás. Előtte a sminkes bekent, és ez a majom oda is utánam jött, és amikor ketten maradtunk, én megkértem, hogy segítsen bejutni. Megpróbáltam megfogni a nemi szervét, de nem hagyta. Eltolta a kezemet. Akkor a seggét igyekeztem megsimogatni, és odaszorítottam a falhoz a mellemmel... de azt sem hagyta. Odébb lépett. Felálltam és meg akartam csókolni, hogy érezze, ha segít, nem leszek hálátlan, de ez a szemét csak csóválta a fejét és kiment az öltözőből. Amikor beléptem a zsűri elé, majd hanyatt estem. Ez volt a góré. Középen ült és mosolygott, mint a vadalma. Bekerültem. Még aznap este összetalálkoztam vele a Zöldfában… tudja ott a Krisztinában. Egy német vendéggel vacsoráztam, de amikor megláttam ezt a barmot, felálltam és odamentem hozzá a pulthoz. Ő rám nézett és gratulált, hogy bejutottam. Adott egy névjegyet is, amin a telefonja és a címe is rajta volt. Na, gondoltam elintézem a friccet, mert ő fizetővendég és utána meglátogatom a csávót otthon. Tapintatosan megkérdeztem, hogy egyedül él-e? Azt mondta, hogy igen. Hát szabad volt a pálya… A fricc hamar elment - aludni. Én meg taxival felmentem a hegyre és becsöngettem ehhez a… ... a ... a ehhez a rohadt, szemét perverz disznóhoz.

Ittunk egy konyakot, majd azt mondta, ha akarok, aludjak ott nála, reggel pedig bevisz a TV-be, mert úgyis be kell költöznöm a villába… Hát tudja bíró úr, én belementem. Ki gondolja egy úriemberről, hogy mi következik ezután…



Bumsen bácsi integetni kezdett a fehér bottal. Majd kiesett a branül a kézfejéből. A bíró szót adott a vádlottnak.

        Kérem az úgy volt, hogy feljött hozzám a Matildka és ott akart aludni és azt mondta, hogy most megfizet a bejutásért. Én mondtam, hogy nem tartozik semmivel…

        Így volt?  – kérdezte Brunner nénit a bíró.

   Így… lehet, hogy rosszul emlékeztem. De ez tökmindegy. Én levetkőztem, lezuhanyoztam, olyan voltam, mint az a karnélküli pina, az a Vénusz… odafeküdtem e mellé a… a … szarházi mellé. És azt hiszi bíró úr, hogy akár csak meg is érintett? Hát nem kérem szépen! Feküdtem, mint egy izzó farönk… és ez a rohadt buzi… – kérem ne tessék ilyen jelzőket használni – mondta a bíró… – akkor ez az impotens degenerált hülye még a mellemet sem fogta meg, egy puszit sem adott. Más fizetett volna érte... de ez?... Ingyen sem! Hát ember az ilyen? Én ötven éve felzokogok álmomban, mert ez összetörte a lelkemet. Bombázó voltam akkoriban, megnyertem a „Dugvilla” első helyezését, elmehettem Szocsiba egy hétre a Tv párttitkárával… na az nem volt ilyen impotens majom… de ez, ez azóta sem teljesítette egy gyenge nő kérését, hogy… baaa…

        Ki ne mondja! kiáltott a bíró… Ennyi volna? – kérdezte már halkabban.

        Miért nem elég ennyi? Ma is pszichológushoz járok miatta ötven év után. Szép fiatal pszichológus… és nem is kér sokat. A Gerbaud-ban szedtem föl a csibészt… illetve ismerkedtem meg a doktor úrral… Ő kezelget máig, mert ezt az emléket csak folyamatos kezeléssel lehet begyógyítani… Hát nem vagyok én még olyan vén… 


A bíró kifújta magát, majd Bumsen bácsinak adott szót. Ön hogyan emlékszik erre az eseményre? 


        Hát tetszik tudni – kezdte Bumnsen bácsi, amikor levették az arcáról az oxigénmaszkot – én erre az esetre nem is emlékszem valójában. Sokan akarták az én farkamat megfogni, sokan akartak velem dugni, de én szégyelltem az adottságaimat és inkább nem mentem bele ilyen dolgokba. Kicsi volt a farkam, és nem akartam, hogy a hátam mögött körberöhögjön az egész magyar televízió.

        De nem is gondolt arra, hogy milyen mély sebet okoz ennek a szegény hölgynek, ha nem teszi meg?

        Kérem gondoltam én erre, de hát úgysem élvezte volna. Akkor meg minek.

        De, meg akarta fogni… miért nem engedte, hiszen akkor érezhette volna, hogy nem érdemes…

        Amikor mellém bújt, akkor éreztem valami bizsergést, de kiderült, hogy ráhamuzott a pizsamámra, amit a mamától kaptam akkor karácsonyra. Így mérges lettem és elaludtam.

        De ez a szegény asszony ma is pszichológushoz jár maga miatt… nem bántja ez a dolog? Ön inzultálta ezt a nőt azzal, hogy nem járt a kedvébe… 


Bumsen bácsi oxigén hiányában már nem tudott válaszolni. A nővér lefogta a szemét, az állami emberek elvették az ölében tartott Kossuth-, és Jászai díjakat, a végrehajtó pedig megkérdezte a bírót, hogy mennyit kap Brunner néni fájdalomdíjként, s ennek megfelelően hirdette meg telefonon az árverést Bumsen bácsi lakására.  Másnap az újságok hozták, hogy a vén kéjenc megkapta megérdemelt büntetését.



Stoffán György