2019. december 17., kedd

FIGYELEM! ÍGY PRÓBÁLJA MEGKÁROSÍTANI ÜGYFELEIT A DRV!!!!

Az ország egy részének a DRV szolgáltatja – Európában a legdrágábban – az ivóvizet. Nos, ez a siófoki központú cég új, és számomra eddig elképzelhetetlen aljas módszerrel igyekszik levenni az ügyfeleit.
Saját tapasztalatom:
Jön a vízóra leolvasó, és a 19,3 m³-es fogyasztást 193 m³-ként rögzíti. Amikor erre rájövök, írok az ugyfelszolgalat@drv.hu-ra egy levelet, amelyben a valós fogyasztást a mérőóra fotójával együtt elküldöm. A válaszlevél helyett jön a 173 m³-ről szóló levél és csekk.
Tehát minden bizonnyal, a mérőórát leolvasó kollégáknak kiadhatta a DRV, hogy akit lehet, azt így, a valós fogyasztás sokszorosával verjék át, hiszen a fogyasztó által a bediktált fogyasztást, a DRV nem fogadja el, ha a leolvasó – aki nincs tisztában az helyi értékkel – más eredményre jut. A fogyasztó pedig, az idegeskedés mellett még időt is pazarolhat e maffiózó vagy kőbunkó cég miatt arra, hogy várja az óraellenőrző brigádot…
A mai napon a következő levelet küldtem a már említett ügyfélszolgálat részére…

"Tisztelt Ügyfélszolgálat! 

A decemberi leolvasás után Önök jelezték, hogy az általam bediktált fogyasztást az Önök idióta leolvasójának közlésével ellentétben nem tudják elfogadni. Én  lefotóztam a fogyasztásmérőt, és jeleztem, hogy bármikor a rendelkezésére állok az hozzám kiküldött ellenőrnek, hogy bebizonyosodjék, a helyi értékkel hadilábon álló leolvasójuk tévedése. Ehelyett, a mai napon kézhez vettem egy horribilis összegű számlát, amelyet nem áll módomban az ügy tisztázásig  kiegyenlíteni. 
Önök nem bocsánatkéréssel és revidiálással, hanem cinikus és ügyfélellenes magatartással válaszoltak leveleimre, a kiküldött számla kézbesítésével. Ezért a Fogyasztóvédelemhez, a nyilvánossághoz és a bírósághoz fordulok, mert minden bizonnyal nem én vagyok az egyedüli, akivel megpróbálkoznak a valós fogyasztás sokszorosát megfizettetni. Mellékletként újra megküldöm a fogyasztásmérőről, az Önök idióta leolvasójának közlése után nyolc nappal készült képet. Ez is bizonyítja, hogy nyolc nap alatt nem fogyaszthattam el 5000 liter vizet, tekintve, hogy sem mosodám, sem haltenyészetem nincs.
Kérem, hogy haladéktalanul, és bármikor küldjenek ki ellenőrző szakértőt, aki a helyi értékkel tisztában van és legalább 5 általános osztályt is elvégzett. 

Felhasználó azonosító: 3800084815
A számla sorszáma: 5040636503



Felháborodásom ellenére is maradok tisztelettel: 

Stoffán György 
író, újságíró, főszerkesztő
Nemzeti Napló"


MINDEN DRV ÜGYFÉLNEK FELHÍVOM A FIGYELMÉT ARRA, HOGY A CÉG NEM ÜGYFÉLBARÁT. Fontos tehát, hogy minden drv fogyasztó a vízfogyasztás árát tartalmazó csekket és számlát ellenőrizze !!!!  

E visszaélés miatt, a DRV Ügyfélszolgálattal folytatott összes levelezésemet csatolva, a Fogyasztóvédelemhez és az illetékes bírósághoz fordulok. Hátha sikerül a DRV-t legalább egy-egy esetben a tisztesség útjára irányítani.